רכילות עסקית

אחרי שכבש את מילאנו: שון בלאיש משיק מיזם חדש

מבחור ישיבה חרדי למפיק על שמנצח על ההפקות הגדולות בארץ ובעולם ועל החיים בשילוב ההצלחה והדת ועל אותו הילד הקטן מהעבר שמסרב לצאת מהראש שלו: בהרצאה בלאיש יספר מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים, על מחיר החשיפה והפרסום לעולם הדוגמנות בגיל צעיר ולתעשייה
מערכת ice |  4
שון בלאיש (צילום אומרבטו בולוינה)
רגע אחרי שכבש את מילאנו עם תצוגת אופנה שעשתה היסטוריה. המפיק שון בלאיש, השיק היום (שלישי) את כנס הפקות השישי שלו, לצד מאות מפיקים במתחם יד חרוצים שבתל אביב. כמו כן, בלאיש משיק השבוע את הרצאת חייו - ״בין קודש לחול", הרצאה מרגשת וייחודית על מסע חייו של שון.
מבחור ישיבה חרדי למפיק על שמנצח על ההפקות הגדולות בארץ ובעולם ועל החיים בשילוב ההצלחה והדת ועל אותו הילד הקטן מהעבר שמסרב לצאת מהראש שלו: בהרצאה בלאיש יספר מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים, על מחיר החשיפה והפרסום לעולם הדוגמנות בגיל צעיר ולתעשייה. כמו כן, בהרצאה יחשוף בלאיש את כל הסודות מאחורי ההפקות הגדולות, על החיים מדוגמן בינלאומי למפיק על במילאנו. בקרוב, בלאיש יוציא משלחת נוספת למילאנו ולדובאי.
את תצוגת האופנה של פולה בליק דיין במילאנו בהפקתו של שון בלאיש, פתחה אופירה אסייג עם מגן דויד מצויר על פניה, על מנת לעורר מודעות לישראל ולתקשורת האירופאית, כנגד האנטישמיות ההולכת וגוברת ברחבי אירופה והעולם כולו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא להתקרב אליו!!!!!!
    שון 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס.
    סגור
  • 3.
    עלה והצלח אתה השראה להרבה שתדע (ל"ת)
    אמיר 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה יספר בהרצאה?
    דודי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שדפקו אותו בתחת כשהיה חרדי בישיבה? נמאס מהקלישאות...
    סגור
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    מורו 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור