רכילות עסקית

פירמות עורכי הדין הצליחו לגייס 150 אלף שקל למטרה הזו

פירמות עורכי הדין המובילות בישראל השתתפו בטורניר כדורסל שנועד לגייס כסף לצורך רכישת "אופנולנס" - אופנוע-אמבולנס המאובזר בציוד מציל חיים, בשווי 150 אלף שקל שנתרם בסוף הערב לארגון 'איחוד הצלה'
מערכת ice | 
האופנוע שנתרם לאיחוד והצלה (צילום Cmedia group)
פירמות עורכי הדין המובילות בישראל השתתפו אמש (19.9) בטורניר כדורסל שנועד לגייס כסף לצורך רכישת "אופנולנס" - אופנוע-אמבולנס המאובזר בציוד מציל חיים, שנתרם בסוף הערב לארגון 'איחוד הצלה'. את האירוע, אשר נערך במרכז 'ספורט השלום' במתחם מידטאון בתל־אביב, יזם עו"ד ג'רמי לוסטמן, מנהל השלוחה הישראלית של פירמת עורכי הדין הגלובאלית DLA Piper.
הטורניר נערך בהשתתפותם של נציגי ארגון 'איחוד הצלה' ובכירים מענף המשפט בישראל, והתחרו בו עורכי דין ומתמחים מהמשרדים המובילים אשר השיאו תרומה והעניקו חסות לאיחוד הצלה. בין המשרדים שלקחו חלק: ארנון, תדמור-לוי, ברנע, גורניצקי GNY, גולדפרב זליגמן, הרצוג, נשיץ, ברנדס, אמיר ושות', פישר (FBC), פירט וילנסקי מזרחי כנעני, ש. הורוביץ ושיבולת.
 
המנצח בטורניר היה משרד גורניצקי GNY שגבר בגמר על עורכי הדין ממשרד ש. הורוביץ, כאשר רועי קנטור ממשרד גורניצקי GNY הוכתר כשחקן המצטיין. את הגביע העניק תמיר גודמן, כדורסלן עבר ישראלי-אמריקני אשר נבחר לרשימת 25 הכדורסלנים הטובים במדינת מרילנד, ואף כונה "מייקל ג'ורדן היהודי" על ידי ספורטס אילוסטרייטד ומגזין הכדורסל של ESPN.
בסוף הערב ערכו המשתתפים, אשר הצליחו לגייס יחד כ-150 אלף שקל, טקס לחשיפת האופנוע החדש אשר נרכש באמצעות הכסף שגויס וישמש מעתה את מתנדבי הארגון ברחבי תל־אביב והסביבה. באיחוד הצלה הסבירו כי יתרונותיו של האופנוע באים לידי ביטוי בקיצור זמן ההגעה לחולה או פצוע כאשר האופנולנס מנווט במהירות בתנועה הצפופה בערים הגדולות ומשמש את המתנדבים הפועלים בכל עת ובכל שעה להצלת חיי אדם.
עו"ד ג'רמי לוסטמן העומד בראש השלוחה הישראלית של DLA Piper מסר: "אנו גאים ליזום זו השנה השנייה ברציפות ולספק את ההזדמנות להפגנת השותפות והנדיבות של הקהילה המשפטית הישראלית. אנו שמחים כי האופנוע החדש שנתרם לאיחוד הצלה יסייע בהצלת חיי אדם ברגעי אמת".
אלי ביר, נשיא ומייסד 'איחוד הצלה' הוסיף: "זו השנה השנייה שפירמת עורכי הדין הגלובאלית DLA Piper מקיימת את טורניר הכדורסל כחלק מתמיכתה במאמצי הצלת החיים של איחוד הצלה. אני מבקש להודות לכל פירמות עורכי הדין המובילות של ישראל, והשחקנים המשתתפים, ובמיוחד לעו"ד ג'רמי לוסטמן על כך שגרמו לזה לקרות. בתקופה זו של השנה, אנו נמצאים בעיצומם של הימים הנוראים, בהם אנשים מבלים זמן בהרהורים על מעשיהם ושם אנו מתפללים שכולנו כתובים בספר החיים. האופנולנס שנתרם מכספי הגיוס בטורניר הזה יעזור להציל חיים נוספים בישראל ואין ברכה גדולה מזו. ג'רמי וכל החברות עם DLA Piper הפכו לשותפים אמיתיים לא רק בעולמות המשפט, אלא גם בהצלת חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה