רכילות עסקית

תוכנית 8200 אימפקט משיקה: מגמה לסטארט-אפים בתחומים האלה

לאחר הצלחה תוכנית ההאצה של 8200 אימפקט, זו האחרונה משיקה מגמה חדשה לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים בתחומי הנגישות, הגיוון וההכללה. מנהלת האגף לבנקאות חברתית: "יש לנו אחריות והשפעה כלכלית כלפי החברה, הלקוחות והעובדים"
מערכת ice | 
סטארט אפ (צילום Pixabay)
תוכנית ההאצה 8200 אימפקט בשיתוף האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, משיקים לראשונה בישראל את מגמת Social Inclusion לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים בתחומי הנגישות, הגיוון וההכללה.
השנה כחלק מהובלת נושאי הנגישות, הגיוון וההכלה בבנק הפועלים, מגמת הנגישות שפעלה בתוכנית בשנים האחרונות בשיתוף האגף לבנקאות חברתית של בנק הפועלים מתרחבת לראשונה לתחום הגיוון והכללה כדי לתמוך במיזמים בעלי פוטנציאל משמעותי להתמודד עם אתגרים בתחום באמצעות פתרונות טכנולוגיים.
 
המגמה תמכה עד כה במגוון מיזמים שפיתוחיהם סייעו לאנשים עם מוגבלות בהתמודדות עם חסמי נגישות משלל סוגים - פיזית, קוגניטיבית, רגשית ועוד. השנה תיבחן לראשונה מועמדות של פיתוחים טכנולוגיים שמטרתם לאפשר לאוכלוסיות מגוונות בהקשרים שונים, כגון מגדר, גיל, דת, מיעוט, מגבלות ועוד להשתלב בחברה הכללית כשווות ולהקל עליהן לזכות להזדמנויות שוות במרחב הציבורי, בתעסוקה ובחיי היום-יום.
בימים אלה הושק הקול הקורא למחזור התשיעי של תוכנית 8200 אימפקט ולמגמתSocial Inclusion בתוכה, ויזמות ויזמים המפתחים פתרונות רלוונטיים יוכלו להגיש מועמדות עד תאריך 15 באוקטובר 2023 באתר התוכנית. היזמים שיתקבלו לתוכנית שתחל בדצמבר הקרוב, יזכו לליווי מקצועי מהיום הראשון, גישה לשותפי תעשייה ומשקיעים פוטנציאליים וכן למענק התמדה אישי מבנק הפועלים.
ליהיא פרידמן, מנהלת 8200 אימפקט, מסרה: "ההחלטה לעדכן ולהרחיב את המגמה התקבלה עם שותפינו בבנק הפועלים, מתוך רצון להתפתח ולהרחיב את יריעת האתגרים החברתיים שנוכל להציע ערך בקידום פתרונות עבורם. יתרה מזאת, בימים מורכבים מאוד לחברה הישראלית, באווירה כללית של ערעור תחושת הלכידות, הקצנה ושיח מפריד ומבדל, הרגשנו ביתר שאת את צו השעה וחיפשנו את הדרך שלנו לעודד חיבורים, שותפות והכללה בחברה שלנו ובכלל. אנחנו בעמותת בוגרי 8200 גאים על הזכות לקדם ולתת כלים פרקטיים ליזמות ויזמים שבחרו בדרך מאתגרת במיוחד כדי להפוך את החברה והעולם שלנו לטובים יותר. אנחנו מוקירים ומעריכים מאוד את התמיכה של בנק הפועלים וכל שותפינו שמאפשרים את פעילות התכנית".
נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, הוסיפה: "כמוסד פיננסי מוביל, יש לנו אחריות והשפעה כלכלית כלפי החברה, הלקוחות והעובדים. כארגון המהווה בבואה של החברה הישראלית, אשר מעסיק עובדים מאוכלוסיות מגוונות וגם מעניק להן שירות יש לנו אחריות ומחויבות לנושא. לכן מזה מספר שנים שהבנק בעשייתו החברתית, מתמקד בקידום גיוון בישראל בדגש על תעסוקה איכותית לאוכלוסיות בתת ייצוג - חברה ערבית, חרדית, יוצאי אתיופיה, אנשים עם מוגבלות ולהט"ב. אני מאמינה שיש לנו הזדמנות לרתום את הטכנולוגיה לעשייה חברתית וסביבתית עבור היזמים ועבור החברה והקהילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה