בעולם

הקרב על דעת הקהל: סין לא מגנה את החמאס - זה המהלך של ישראל

סטודנטים מהאוניברסיטה הסינית הבין-לאומית בישראל הקימו חמ"ל הסברה בבייג'ינג במטרה להפיץ לציבור את הזוועות שביצע חמאס בימים האחרונים. נשיא הקמפוס מתן וילנאי: "היוזמה של הסטודנטים תעזור רבות בגיוס תמיכה בין-לאומית". הסטודנט עמית פורטמן: "יש הרבה סינים שתומכים בישראל, זה מאוד מרגש"
מערכת ice |  2
ישראל, סין (צילום shutterstock)
15 סטודנטים מהאוניברסיטה הסינית הבין-לאומית בישראל בקמפוס פתח תקווה של אוניברסיטת UIBE שוהים כעת בבייג'ינג כחלק מתוכנית הלימודים. הסטודנטים, שהנם כבר דוברי סינית בזכות הלימודים באוניברסיטה, התארגנו בחמ"ל הסברה להפקת חומרי הסברה בשפה הסינית והפצתם במטרה להביא לידיעת הציבור הסיני את הזוועות שביצע החמאס בימים האחרונים, זאת נוכח הימנעות ממשלת סין מגינוי חמאס. 
אלוף במיל׳ מתן וילנאי אשר שימש גם כשגריר ישראל בסין הוא נשיא הקמפוס הישראלי של האוניברסיטה הסינית: "בימים קשים אלו ישנה חשיבות רבה להתלכדות בינלאומית כנגד הרוע האינסופי אליו אנחנו נחשפים. להסברה הישראלית חשיבות מכרעת בכדי לוודא שהשותפות הערכית בין העמים היא ברורה לכל אדם ולכל מדינה. היוזמה הנהדרת של הסטודנטים שלנו מביאה את הערכים המשותפים שלנו בישראל ובסין לקדמת הבמה הציבורית ותעזור רבות בגיוס תמיכה בין-לאומית".
 
עמית פורטמן, סטודנט שנה ב' בקמפוס הישראלי של האוניברסיטה: "אני נמצא פה בסין כבר תקופה ואני גולש ברשתות החברתיות הסיניות ופשוט מבין שישנה בורות כללית לגבי כל הסיטואציה שקורית בארץ כרגע, גם לגבי היסטוריית ארץ ישראל בכללי. אני בימים אלה עובד על סדרת סרטונים שתעזור לסינים לשמוע את הסיטואציה מקול שפוי יותר. חשוב לציין שיש הרבה סינים שגם תומכים בישראל ובמלחמה שלנו וזה מאוד מרגש". 
האוניברסיטה הסינית היוקרתית UIBE פתחה לפני כשלוש שנים קמפוס בישראל. הקמפוס ממוקם בפתח תקווה והוא נועד להכשיר ישראלים וסינים להשתלבות בתפקידי ניהול בכלכלה הסינית ולהעניק תארים אקדמיים סיניים במנהל עסקים. מחצית מסגל ההוראה הוא סיני ותוכנית הלימודים מתמקדת ברכישת השפה הסינית על בורייה וכן הקניית הכלים והידע הדרושים להשתלבות בתפקידים ניהול בתאגידים סיניים. לצד סטודנטים ישראלים לומדים בקמפוס גם סטודנטים סיניים המעדיפים לימודים בקמפוס הבין-לאומי של אוניברסיטת UIBE.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וילנאי אמר שיש דיקטטורה בארץ בזמן שמועסק ע"י הסינים (ל"ת)
    הדג 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האינטרסים הסינים לא מושפעים מרגש..
    ש . א 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשינתחו באיטיות האופיינית להם את מה שקרה והם יודעים כבר מזמן שהסכנה הכי נשקפת לסין היא איסלמיזציה שתתפשט כשדה קוצים אצלהם,יתעוררו כמו פנדה שהרגיזו אותה..
    סגור