דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה למיליוני ישראלים: אלו הפיצ'רים החדשים שייכנסו

וואטסאפ שחררה פיצ'ר חדש שיאפשר לשלוח הודעות קוליות חד פעמיות בדומה לפיצ'ר התמונות החד פעמיות שנמצא בשימוש כבר כמה שנים. במקביל, מארק צוקרברג הודיע שבקרוב תוכלו להשתמש בשני חשבונות וואטסאפ באפליקציה בטלפון שלכם
מערכת ice |  2
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
מטא המשיכה לשדרג את התוכנות ויכולות של מוצריה והפעם, מדובר בוואטסאפ, שקיבלה פיצ'ר חדש. במסגרתו, יכלו המשתמשים לשלוח אחד לשני הודעות קוליות חד פעמיות כמו בדומה בפיצ'ר שמאפשר לשלוח תמונות וסרטונים באופן חד פעמי.
בזמן הקלטה של הודעה קולית תראו שיש סימן של הספרה 1 בצד ימין. בדיוק כמו בתמונה חד פעמית, גם ההקלטה לא ניתנת לשמיעה חוזרת, להורדה למכשיר האישי או להעברה הלאה, לרוע מזלם של מי שאוהב לשלוח הודעות מצחיקות לכולם.
 
כפתור ההפעלה החד פעמי מופיע רק כאשר אתם נועלים את אפשרות ההקלטה, ואם תשתמשו בו, גם אתם לא תוכלו לשמוע מחדש את ההקלטה. הפיצ'ר הזה יכול להיות שימושי למי שחשובה לו הפרטיות שלו, מפחד מהעברת הודעות פרטיות שלו או סתם פרנואיד.
כעת הדרך היחידה להעביר לחברים את ההודעות שתרצו היא להקליט מסך בזמן הפעלת אותה הודעה, וזה עוד לפני שתדעו מה נאמר בה. התכונה החדשה ניתנת לשימוש כבר בגרסת הבטא לאנדרואיד ו-iOS, ובסופו של דבר תגיע לכלל המכשירים בשוק.
כמו כן, מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג הודיע אתמול (חמישי) על זה שבקרוב תוכלו לעבור בין שני חשבונות וואטסאפ באותו טלפון באפליקציה. הדבר יעזור במיוחד לבעלי חשבון וואטסאפ לעבודה וחשבון אישי, אשר צריכים להחזיק בשביל כך שני מכשירי טלפון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי וואטצאפ!
    אנצי! 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי תהיה אופציה לערוך הודעה אחריי שהיא כבר נשלחה?!
    סגור
  • כבר יש (ל"ת)
    כבר יש 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור