ויראלי

מזל טוב ביידן: נשיא ארה"ב חוגג יום הולדת 81

בשעה שאירח בבית הלבן את טקס החנינה השנתי לתרנגולי הודו לרגל חג ההודיה, התבדח המנהיג הפרו-ישראלי על גילו: "קשה להגיע לגיל 60". בהמשך, התבלבל בין שתי כוכבות פופ ידועות - בריטני ספירס וטיילור סוויפט. הנה הרגע המשעשע שהפך לוויראלי
מערכת ice |  2
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אחד מהתומכים הגדולים ביותר של מדינת ישראל בכל תולדותיה, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, חגג אתמול (שני) יום הולדת 81. תחת הממשל הדמוקרטי בהנהגת ביידן ישראל זוכה לגיבוי מרגש וחסר תקדים מול החמאס. לתמיכה זו נלווית השקעה כספית אדירה של 14.5 מיליארד דולר שארה"ב העניקה לישראל לטובת המשך ניהול הלחימה. נוסף על כך, ארה"ב סיפקה לישראל שתי נושאות מטוסים בעלות חשיבות אסטרטגית.
במהלך אירועי אתמול, נשיא ארה"ב אירח בבית הלבן בוושינגטון את טקס החנינה השנתי לתרנגולי הודו שנערך לרגל חג ההודיה. בנאום שנשא, בין שלל נושאים כאלו ואחרים, התבדח על הגיל שלו כשאמר "קשה להגיע לגיל 60". "זה יום השנה ה-76 לאירוע הזה", סיפר על החגיגה המסורתית, "ואני רוצה שתדעו שלא הייתי שם באירוע הראשון".
 
הגברת הראשונה ג'יל ביידן, בירכה את הנשיא ברשתות החברתיות במסר קצרצר ומרגש עם אימוג'י של לבבות: "יום הולדת שמח, ג'ו! אני אוהבת אותך". סגנית הנשיא קמלה האריס בירכה בהתרגשות אף היא את הבוס, והזכירה את המרוץ הצפוי להם בשנה הבאה: "גאה להיות במאבק לצידך". 
במהלך דבריו באירוע המסורתי, ביידן הזכיר שני תרנגולי הודו שעברו מסע שלם עד שקיבלו את החנינה המיוחלת. כאשר דיבר על האתגרים שעברו שני התרנגולים עד לחנינה, מעד קלות בלשונו והתבלבל בין שתי כוכבות פופ ידועות ומצליחות - אמירה שזכתה להפוך לרגע אייקוני בעל אזכורים ויראליים משעשעים. 
 
ביידן ניסה להדגיש עד כמה קשה היה לתרנגולי ההודו האומללים, וציין כי זה היה "קשה כמו למצוא כרטיסים להופעה של ביונסה או של בריטני ספירס. היא ממש בזה עכשיו, ממש חם בברזיל כרגע". אלא שספירס לא בברזיל ולא נמצאת בסבב הופעות, אלא טיילור סוויפט.  כך או כך, נאחל לביידן מזל טוב גדול מכל הלב. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשיא יקר ואהוב, שתרומתו לא תסולא בפז למדינת ישראל
    ליכודניק בדם 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלף מילים טובות והערכה מקרב לב לאיש היקר הזה, שאלוהים יברך את אמריקה וישמור עליו. לשנים טובות ולאריכות ימים בשיבה טובה. אוהבים את ביידן!
    סגור
  • 1.
    אוהבים אותך ביידן! (ל"ת)
    דורית 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור