ויראלי

ג'יג'י חדיד פרסמה פייק על ישראל והתנצלה: "אני מתחרטת"

הדוגמנית המפורסמת מרבה להשמיץ את ישראל ברשתות החברתיות ומפרסמת רבות ברשתות החברתיות תעמולה פלסטינית וכמו במקרה זה, פייק ניוז. הפעם, בחרה חדיד להתנצל ואמרה שהשתמשה ב"דוגמה הלא נכונה"
מערכת ice | 
ג'יג'י חדיד (צילום יוטיוב/ The Tonight Show)
הדוגמנית ואושיית הרשת האמריקאית, ג'יג'י חדיד, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סיפור אודות ילד פלסטיני שנעצר בישראל וקיבל לטענתה, יחס לא שוויוני ואף מפלה ביחס לאסירים ישראלים. היא אף פרסמה פרטים אודות העצור וטענה כי התנכלו אליו ולא הגישו לו סיוע רפואי.
לאחר שהסיפור ששיתפה התברר כפייק מוחלט, העלתה חדיד פוסט ארוך בו היא מתנצלת על הדוגמה שנתנה, אך הדגישה כי עומדת על כך שאסירים פלסטינים מקבלים יחס מפלה בישראל לעומת אסירים ישראלים המואשמים באותן עבירות.
בין היתר כתבה חדיד: "השבוע פרסמתי משהו שלא בדקתי ולא חשבתי עליו לעומק", והוסיפה כי "רציתי להדגיש איך עצורים פלסטיניים לא מקבלים יחס זהה לזה של אסירים ישראלים החשודים באותן העבירות. לצערי, השתמשתי בדוגמה לא נכונה כדי להוכיח את זה ואני מתחרטת על כך".
 

ג'יג'י חדיד, שידועה כמי שלא מפספסת הזדמנות להשמיץ את ישראל, ברוב המקרים על ידי פרטים הלקוחים מרשתות ערביות ולא הכי מדויקים, בלשון המעטה. חדיד זוכה לאהדה רבה בקרב הגולשים הפלסטינים אך חוטפת ביקורת רבה, במיוחד מאז פרצה המלחמה, מישראלים ויהודים רבים.
 
אביה של גיג'י, מוחמד חדיד, מרבה לפרסם פוסטים אנטי ישראלים, חריפים לא פחות מאלו של בתו ואף התבטא בחריפות נגד נתניהו לאחרונה. כזכור, אביה הוא פלסטיני שנולד בנצרת וכיום הוא עוסק בנדל"ן וגר בארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה