בריאות

קינדר בריקול ענק: סלמונלה התגלתה במוצר הדגל של החברה

ריקול במפעל קינדר בגרמניה לאחר גילוי של עשרות נדבקים בסלמונלה, רובם המוחלט ילדים
מערכת ice | 
ביצת קינדר (צילום ויקיפדיה)
ענקית הממתקים קינדר הודיעה אתמול (שלישי) על ריקול ענק במפעל שלה בגרמניה. החברה הודיעה על ריקול של כמה מוצרים, ובראשם מוצר הדגל הלא הוא ביצת הקינדר.
הדרישה להשבת המוצרים נובעת מחשש שהתגלה במפעל להתפרצות סלמונלה, שמקורה בבריטניה. החשש הוא שהנגיף יתפרץ אצל ילדים, לאחר שכבר עלה ל-63 מספר מקרי הסלמונלה בבריטניה, שהגיל החציוני של החולים הוא מתחת לחמש.
סלמונלה היא מחלה נפוצה הנוצרת במוצרי מזון שעלולה לגרום לשלשולים, חום והתכווצויות בבטן. בגרמניה, הורו להוריד מהמדפים את ביצי הקינדר במארז של שלוש, עם תאריך תפוגה שבין אפריל ליוני 2022.
מוצרים נוספים הכפופים לריקול כוללים את קינדר שוקו בונס הרגיל, וזה בגרסת השוקולד לבן, עם תאריך תפוגה ממאי ועד ספטמבר 2022. בנוסף, אריזות Kinder Surprise Maxi (100 גרם), ביצי קינדר מיני (100 גרם) ו- Children's Mix החתומות עם תאריך תפוגה שבין אוגוסט לספטמבר 2022, כפופות גם הן לריקול.
 
רשויות הבריאות בצרפת הודיעו גם על ריקול של מוצרים שם לאחר שהתגלו 21 חולים, 15 מתוכם לאחר שצרכו את המוצרים שהוכרזו בריקול. החברה המשווקת את קינדר בצרפת אמרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אף על פי שאף אחד ממוצריה לא הוכח כקשור להתפרצות הסלמונלה, היא הודיעה על ריקול מרצון של כמה מאות טונות של מוצרים כאמצעי זהירות.
בהצהרה באתר שלה כתבה החברה: "אף אחד ממוצרי הקינדר שלנו שיצאו לשוק לא נמצא כחיובי לסלמונלה בבדיקה, ולא קיבלנו תלונות מצרכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה