בריאות

ריקול הענק גרם להפסד אדיר: "איבדנו 125 מיליון דולר"

חברת J.M. Smucker Co. הזהירה ביום שלישי כי החברה עומדת להפסיד 125 מיליון דולר בגלל הורדת חמאת בוטנים ממותג Jif מהמדפים ברחבי אירופה בחודש שעבר
מערכת ice | 
חמאת בוטנים ממותג ג'יפ (צילום משרד הבריאות)
אחרי ריקול הענק שביצעה, שהגיע גם לישראל, חברת J.M. Smucker Co. הזהירה ביום שלישי כי החברה עומדת להפסיד 125 מיליון דולר בגלל הורדת חמאת בוטנים ממותג Jif מהמדפים ברחבי אירופה בחודש שעבר.
בדו"ח הרווחים האחרון שלה, החברה העריכה כי "ההשפעה של זמן השבתה בייצור, החזרות לקוחות ומלאי בלתי ניתן למכירה, כמו גם עלויות אחרות הקשורות לריקול, עשויה לגרום להפסד של 125 מיליון דולר לשנת הכספים 2023".
 
החברה גם הזהירה כי "ההשפעה האולטימטיבית מהחזרת חמאת בוטנים של Jif עשויה להיות שונה מהותית מההערכות הללו". ב-20 במאי, J.M. Smucker בוצע ריקול מטעמה במוצרי חמאת בוטנים נבחרים של Jif שנמכרו ברחבי ארה"ב על רקע התפרצות של זיהומי סלמונלה סנפטנברג.
לפי גורמי הבריאות הפדרליים, ההתפרצות, שהותירה 16 ​​אנשים חולים ב-12 מדינות, נקשרה למוצרי Jif מסוימים שיוצרו במתקן J.M. Smucker בלקסינגטון, קנטקי. שני אנשים כבר אושפזו, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). עד כה, ארקנסו, ג'ורג'יה, אילינוי, מסצ'וסטס, מיזורי, אוהיו, צפון קרוליינה, ניו יורק, דרום קרוליינה, טקסס, וירג'יניה וושינגטון דיווחו על מקרים, על פי הסוכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה