בריאות

חצי מהציבור מפחד לשאול את רופא המשפחה שלהם את זה

על פי הסקר החדש שנערך בארצות הברית, מחצית מהמטופלים חוששים מדי לשאול את הרופא שלהם לגבי מצב בריאותי או תסמינים שהם חווים
מערכת ice | 
רופא אונליין (צילום StockSnap from Pixabay)
מחצית מהאמריקאים (51%) חוששים מדי לשאול את הרופא שלהם לגבי מצב בריאותי או תסמינים שהם חווים. כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב 2,005 אנשים, שמגלה שיותר גברים מנשים חוששים מהאינטראקציה הזו (57% לעומת 45%), כך על לי פי הסקר החדש.
בסך הכל, שבעה מתוך 10 (69%) חוששים שהם לא יוכלו להבין את הטרמינולוגיה שבה משתמש ספק שירותי הבריאות שלהם. חצי חוששים שהרופא שלהם ייעלב או יכעס אם הם ילחצו לברר יותר על מצבם. הסקר מגלה גם ש-69 אחוז היו רוצים שהם ידעו לתאר את הסימפטומים שלהם טוב יותר לפני שהם מדברים עם הרופא שלהם. כשניים מכל חמישה (39%) מודים שחשו חרדה לפני שהולכים לתור לרופא.
 
39 אחוזים דואגים למה שהם עלולים לגלות ו-38 אחוזים מרגישים שאין להם מספיק מידע שיעזור להם להתכונן לביקורם. יותר משליש (35%) אומרים שגם חדר ההמתנה וגם חדר הבחינות גורמים להם לחרדה, מסיבות דומות. 51 אחוז חושבים שלוקח יותר מדי זמן עד שיקראו להם לפגישה בחדר ההמתנה, ו-48 אחוזים מדגישים את זמני ההמתנה בחדר הבחינה עצמו. למרות ש-54 אחוז חושבים שהם בדרך כלל מקבלים את מירב המידע על בריאותם מהרופא או המומחה שלהם, כמעט מחצית (48%) עזבו את פגישה בתחושת בלבול.
62% רוצים שהמשרד של הרופא שלהם יהיה מודרני יותר, כאשר 78% רוצים טכנולוגיה שתציג הדרכה רלוונטית על הסימפטומים שלהם. 59% רוצים שספק שירותי הבריאות שלהם ייתן להם יותר חומרים חינוכיים על הסימפטומים שלהם, ו-55% רוצים שהרופא שלהם ידבר איתם בפירוט רב יותר על טיפולים ותרופות. כשנשאלים מה יהפוך את חדר ההמתנה וחדר הבחינות לנוחים יותר, כמעט מחציתם אומרים שהם יכולים לקרוא או לצפות בחומרים חינוכיים על מצבם (47% ו-48%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה