בריאות

סם מסוכן הגיע מאוסטרליה לישראל: מסוכן יותר מהרואין וקוקאין

הסם החדש שהביא לקורבנות רבים באוסטרליה, גרם לאשפוז של שלושה אנשים בבית החולים רמב"ם בחיפה. כל השלושה הגיעו עם תסמינים של עילפון וחולשה רבה
מערכת ice | 
הסנפת קוקאין (צילום northjerseyrecovery.com)
שני גברים ואישה אושפזו בבית החולים רמב"ם שבחיפה לאחר שדיווחו על שימוש בסם שנראה כמו אבקה צהובה. כל השלושה התאשפזו בבית החולים כאשר הגיעו עם חולשה רבה ועילפון.
החשוד המיידי הוא "הסם הצהוב", זהו סם חדש שפוגע במערכת הנשימה וכבר גבה קורבנות רבים באוסטרליה. הסיכון הרב שטמון בו קשור להליך הייצור שלו, הוא מורכב מאופיואידים סינטטיים בניגוד לסמים אחרים שנחשבים "פחות מסוכנים" כמו הרואין שמורכבים מאופיואידים טבעיים.
 
רק לאחרונה הותר לפרסום כי במהלך החודשים האחרונים, היחידה המרכזית של מחוז ת"א הפעילה סוכן סמוי שהביא להפללת 34 חשודים בעשרות עסקאות של סחר בסמים שביצע עם עבריינים ברחבי הארץ.
במהלך ההפעלה הסוכן ביצע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת סמים מסוכנים מסוגים שונים, בסיוע מעטפת מבצעית ומודיעינית של משטרת ישראל. הפעלתו של הסוכן בוצעה בתא שטח מורכב, במטרה לנתק את צינור החמצן הכלכלי המניע את מחוללי הפשיעה.
במהלך החיפושים הבוקר נתפסו מספר כלי רכב המיועדים לחילוט. 34 החשודים שנעצרו, יועברו לחקירה בימ"ר ת"א ובסיום חקירתם ככל שיידרש, יובאו היום בפני בימ"ש השלום בת"א לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה