חדשות

סופט טאץ' במיתוג מחדש עם הפרזנטור לאון שניידרובסקי

משה בנימין | 
לאון שניידרובסקי. סופט טאץ' (צילום יח"צ)
מותג האיפור והטיפוח הישראלי Soft Touch מבית דנשר מציג מיתוג ושפה תקשורתית חדשה עם פרזנטור חדש - אושיית האופנה וכוכב הרשת לאון שניידרובסקי. הקמפיין החדש יכלול סרטוני דוקו בהובלת שינדרובסקי ומאפר הבית של המותג, אדם משאלי. השניים ייצאו לרחובות וייפגשו נשים מגילאים ורקעים שונים ויעניקו להן טאץ' איפור ב-2 דקות. 
לילך בית-און, מנהלת שיווק: "הבחירה לשים בפרונט את לאון ואדם היא אמירה נועזת ושונה מהקיים ומוכר. כל מותגי הקוסמטיקה תמיד מובלים ע"י נשים וכאן הבחירה הייתה להציג זווית אחרת,  מעניינת יותר, מלווה ברגישות וכישרון".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה