חדשות
מיזם השליחויות GetPackage יוצא בקמפיין בשווי 1.5 מיליון שקל
מיזם השליחויות החדש GetPackage משיק קמפיין פרסומי בלמעלה מ-1.5 מיליון שקל. החברה, שהחלה את פעילותה לפני כשנה מנסה לקרוא תיגר על חברות השליחויות המסורתיות. מאחורי החברה עומד היזם ניר בנגל שאליו חברו משקיעים נוספים - קבוצת בר שיווק והפצה, בשליטת איש העסקים עדו ברגמן ומאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, בבעלות יעקב שחר וישראל קז.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


