חדשות

אלירן טל יגיש תכנית שבועית חדשה בערוץ 20 לקראת הבחירות

אלירן טל (צילום באדיבות ערוץ 20)
לקראת בחירות 2019, יעלה ערוץ 20 תכנית שבועית חדשה בהגשתו של הכתב המדיני והפוליטי של הערוץ, אלירן טל. התכנית 'בוחרים ב-20', תשודר מדי יום חמישי ב-21:00, כבר מהערב, והיא תבוא על חשבון 'האולפן הפתוח' שתשודר ב-4 הימים הראשונים של השבוע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רואה ערוץ 20
    כל מי שאני מכירה 01/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו לקוי במדד הרייטנג שלכם...
    סגור
  • 1.
    העיקר שנראה פחות את בועז גולן שהרס את הערוץ (ל"ת)
    שולמית 01/2019/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור