חדשות

רבי אינטראקטיב פיתחה אפליקציה לחובבי אירוויזיון בה ידרגו וינחשו את התוצאות

כתבי אייס |  4
אירוויזיון (צילום יחסי ציבור)
לאחר שאימץ בחודש שעבר את המשחק "דוז או בוז" של כאן, בו נחשפו שירי האירוויזיון בפעם הראשונה מבלי לדעת איזו מדינה הם מייצגים, איגוד השידור האירופי מאמץ מוצר נוסף של התאגיד, המדמה תחרות בין כלל חובבי האירוויזיון ומאפשר לכל אחד להרכיב את הרשימה שלו ולחזות את התוצאות, בסיום האירוע יוכרזו מומחי האירוויזיון מכל אירופה.
את שני המוצרים הקימה סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שהייתה גם מי שפיתחה את האפליקציה של הכוכב הבא לאירוויזיון דרכה הצופים בבית הצביעו. הפלטפורמה תושק באתר הרשמי של האירוויזיון ותאפשר לקהל לבחור 10 שירים מתוך 41 שירי האירוויזיון ולמקם אותם על פי המקומות שהם חושבים שאליהם יגיעו בתוצאות הסופיות בתחרות. המשתמש יכול לשנות את הרשימה שלו לאורך הדרך ולשתף עם החברים סרטון שמונפק מהפלטפורמה עם תקציר הבחירות שלו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רבי אינטראקטיב מבינים טכנולוגיה וקרייאטיב אבל החברה
    אחד שיודע 06/2019/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עושה כסף כסף עדיין כי גיל הבעלים משמש גם מנכל והוא איש טכנולוגי ולא מבין בכספים, עד שהוא לא יביא לשם מישהו שינהל את החברה זה לא יתקדם לשום מקום. אני עבדתי שם שנתיים. כיף לעבוד שם, גם הם שילמו לי שכר יפה יחסית למקומות אחרים. אבל אני יודע מה המצב הכספי של החברה ..
    סגור
  • 3.
    הייתי אצלהם בפגישה לפיתוח אפליקציה נתנו לי מחיר גבוה
    שי בנידי 06/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שהם יקרנים
    סגור
  • 2.
    רבי אינטראקטיב עובדים גם בחול?
    דניאל מורן 05/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק השם שלהם
    סגור
  • 1.
    הם עושים רק דברים של הטלוויזיה לא מבינה מה הקטע (ל"ת)
    נוגה אביב 04/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור