חדשות

אלרון ו-RDC יעבדו עם DM Communications של דודי מליץ

החברות הישראליות, מהמובילות בעולם בהשקעה בסטארט-אפים בתחום אבטחת סייבר וקישוריות מאובטחת, יפקידו בידי מליץ את קמפיין יחסי הציבור הבינלאומי שלהן
אייס | 
דודי מליץ (צילום עופר קידר)
אלרון, זרוע ההשקעות הטכנולוגיות של קבוצת אי.די.בי, ו-RDC, חברה בת משותפת של אלרון ורפאל, בחרו ב- DM Communications לנהל את מערך יחסי הציבור הבינלאומי וכן את מערך הסושיאל שלהן.
אלרון היא ממייסדות אלביט, אלסינט, פיברוניקס, נטוויז'ן וכן חברות טק נוספות. RDC היא ממייסדות גיוון אימג'ינג, מדינגו ו-3DV. שתי החברות המחזיקות בפורטפוליו השקעות מגוון בתחום הסייבר ואבטחת המידע, הכולל מיזמים הנחשבים למובילים בעולם באבטחת סייבר ובקישוריות מאובטחת, ואף הניב אקזיטים כגון חברת סקדו אשר נרכשה על ידי פאלו אלטו נטוורקס.
אלרון ו-RDC משקיעות בחברות סטארט-אפ העוסקות בתחום הסייבר והאבטחה כבר בתחילת דרכן, והן עוסקות, בין היתר, בהשקעות במיזמים שנועדו לעצור התקפות סייבר ברשת כבר בשלביהן הראשונים.
חברת DM Communications נבחרה להוביל את קמפיין יחסי הציבור הבינלאומי ואת ומערך הסושיאל עם התמקדות ב-B2B של שתי החברות. "פיתחנו אסטרטגיה רחבת היקף הכוללת מספר תחומים, אשר תעזור לנו לחשוף משקיעים ומקבלי החלטות פוטנציאליים לחזון ולהצלחות של אלרון ושל RDC", אומר דודי מליץ, מייסד ומנכ"ל DM Communications. "אנו מכוונים למשקיעים עתידיים בתחום הסייבר, תוך מתן דגש להיסטוריה ולחזון של אלרון".
DM Communications היא סוכנות ליחסי ציבור, שיווק דיגיטלי ואסטרטגיה. הסוכנות פועלת בשווקים המקומיים והבינלאומיים וממוקדת בטכנולוגיה, פיננסים ומשברים. על לקוחות החברה נמנים בנקים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה והיי-טק, קרנות וחברות ציבוריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה