חדשות

שר האוצר כ"ץ פנה לגנץ לאפשר את כינוס הממשלה המיוחדת שנקבעה להיום

שר האוצר ישראל כ״ץ פנה הבוקר שר הביטחון בני גנץ בבקשה לאפשר את כינוס ישיבת הממשלה המיוחדת שנקבעה להיום לאישור תקציב החיסונים לאחר שכבר נתן את הסכמתו לכינוס הישיבה
בן רז | 
ישראל כ"ץ (צילום פייסבוק/ ישראל כ"ץ)
הממשלה אמורה הייתה להתכנס היום (יום שני) בשעה 12:00 לישיבה שמטרתה העיקרית הייתה לעסוק בתקצוב החיסונים, אך לנוכח דרישתו של שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ להעלות בממשלה גם מינוי שר משפטים קבוע, הישיבה בוטלה. מטעמו של גנץ נמסר כי גוש הליכוד ונתניהו סירבו לאשר מינוי קבע של שר משפטים.
שר האוצר כ״ץ פנה לשר הביטחון גנץ בבקשה לאפשר את כינוס ישיבת הממשלה המיוחדת שנקבעה להיום לאישור תקציב החיסונים. במשרד האוצר טענו כי "במידה ולא תאושר, קיים חשש שמדינת ישראל תאבד את יכולתה לרכוש חיסונים לקראת המשך השנה ולקראת השנה הבאה, כולל היכולת לחסן ילדים לאחר גמר הניסויים"
כץ הוסיף ואמר כי "חייבים לנתק את ניהול ענייני הבריאות והכלכלה בתקופת מעבר מהמחלוקות הפוליטיות". מוקדם יותר נפגש גנץ עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. מטעם השניים, שהיו שותפים להקמתה של כחול לבן ובהמשך פירקו את המפלגה המאוחדת, נמסר כי הם דנו בדרכים להקמת ממשלה ובהחלפתו של בנימין נתניהו. "השיח בין הצדדים צפוי להימשך", נמסר מטעמם של גנץ ולפיד.
פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש התראיין הבוקר ל103FM והיה נשמע מודאג מביטול ישיבת הממשלה: "אם לא שמים את היד על החיסונים מוקדם ככל האפשר, אתה יכול לצאת מופסד. זה שם אותנו בסיכון, אם לא נסגור את ההסכמים עם החברות השונות, יקדימו אותנו. העולם הזה מסובך - אנחנו חייבים להבטיח את עצמנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה