חדשות

יהודה גואטה נפטר מפצעיו, המחבל נתפס

יהודה גואטה נפטר מפצעיו לאחר שלושה ימים מאז הפיגוע בצומת תפוח, המחבל נתפס אתמול בלילה דקות ספורות לאחר שנקבע מותו של גואטה. הפוליטיקאים מגיבים. ראש הממשלה: "אלו רגעים קשים עבור משפחת גואטה ועם ישראל כולו"
מערכת ice | 
יהודה גואטה (צילום משפחת גואטה)
אתמול (רביעי) נקבע מותו של יהודה גואטה ז"ל (19) לאחר שלושה ימים מאז שנפצע בפיגוע בצומת תפוח, דקות אחדות לאחר פרסום מותו, אותר המחבל שעשה את הפיגוע. הפוליטיקאים ואנשי התקשורת מגיבים לאסון ברשת.
ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב פוסט אמש: "אני שולח תנחומים עמוקים למשפחתו של יהודה גואטה ז״ל. צה"ל, השב״כ וכוחות הביטחון נמצאים במרדף אחר המחבל בן עוולה. אנחנו נגיע אליו בקרוב מאוד ונמצה איתו את הדין. אלו רגעים קשים עבור משפחת גואטה ועם ישראל כולו נמצא יחד איתם ביגונם הכבד". 
לאחר מכן, אותר המחבל ונתניהו צייץ הבוקר: "אני שולח תנחומים עמוקים למשפחתו של יהודה גואטה ז״ל. אלו רגעים קשים עבור משפחת גואטה ועם ישראל כולו נמצא יחד איתם ביגונם הכבד"   ראש הממשלה החליפי, בני גנץ הוסיף אמש: "ליבי הלילה עם משפחת גואטה, שאיבדו הלילה את יהודה, רק בן 19, לאחר שנורה בפיגוע הנפשע בצומת תפוח. צה"ל וכל כוחות בביטחון לא ינוחו עד שיתפסו את המחבל שרצח את יהודה. תנחומיי העמוקים, הלוואי ולא תדעו עוד צער".
גם יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי ניחמה: "שולחת תנחומים וחיזוק ידיים למשפחתו של יהודה גואטה שנרצח בפיגוע ירי. אנחנו חייבות וחייבים לעשות הכל כדי שהוא יהיה הקורבן האחרון בסכסוך הזה".
השרה עומר ינקלביץ' הוסיפה הבוקר: "בצער ובכאב גדול התבשרנו הלילה על מותו של יהודה גואטה הי"ד, אשר נרצח בידי מחבלים נפשעים רק בשל היותו יהודי. משתתפת באבלם הכבד של בני משפחתו. אסור לנו להשלים עם מציאות הטרור אותה מנסים אויבינו להשליט ביו"ש. עלינו לייצר הרתעה נחושה שתמנע מהם לנסות לפגוע בנו. יהי זכרך ברוך, יהודה בן מילכה".   חבר הכנסת מתן כהנא ממפלגת ימינה התייחס גם כן: "שולח את תנחומי למשפחתו של יהודה גואטה הי"ד שנרצח בידי בן עוולה. הטרוריסטים המנוולים לא יעצרו אותנו מלהמשיך להאדיר את תורתנו וליישב את אדמתנו. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה