נבחרת אייס

דצמבר הגדול – החודש בו קרסו סופית תיקי נתניהו בבית המשפט | יאיר נתניהו

התעללויות בקשישות חולות סרטן, שיבוש ראיות, התעלמות מהאמת ודרישה יחידה של "תביאו את ראשו של נתניהו בכל מחיר". חודש דצמבר 2022 היה החודש בו הוכח סופית בבית המשפט שפקידים בפרקליטות ובצמרת המשטרה ביצעו הפיכה כנגד הדמוקרטיה הישראלית באמצעות תפירת תיקים לראש הממשלה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  32
בית משפט (צילום freepik)
חודש דצמבר 2022 בדיוני משפט תיקי האלפים מהווה רעידת אדמה תחת רגלי המשטרה והפרקליטות. ניתן לומר שנחצה קו פרשת המים בכל הנוגע לתיק 4000, אשר מוכיח כי מעל כל ספק קרתה פה הפיכה באמצעות תפירת תיקים.
שלושה עדי תביעה - מימון שמילה, ד"ר יפעת בן חי שגב ודוד שרן - כולם אנשי מקצוע מוכשרים ביותר, הפכו לעדי הגנה. כולם הפנו אצבע מאשימה כנגד המשטרה והפרקליטות על חקירות מגמתיות ומוטות, על "תרגילי חקירה" פסולים שלא חתרו להגיע לפשר האמת, ושמטרתם הייתה הפללת נתניהו בכל מחיר. לאחריהם העידה החוקרת הראשית פולינה גובזמן-קריב, שעדותה הייתה מטלטלת לא פחות.

שלושת העדים הראשונים סתרו בעדותם את כתב האישום בהסברים על השתלשלות האירועים, כאשר הם נסמכים על מסמכים, מהם נבע שכל מעשיו של נתניהו בפן הרגולטורי היו כשרים וחוקיים לחלוטין. מעדויותיהם עלה כי נתניהו לא האיץ את תהליך מיזוג בזק-יס בשום אופן, שהתהליך התחיל עוד לפני ששלמה פילבר הפך למנכ"ל משרד התקשורת, ושהעיכוב במיזוג הוא שהיה לא חוקי. הם גם סיפקו הצצה על "מאחורי הקלעים" של החקירות, כאשר עדותה של החוקרת פולינה הרחיבה את הצוהר, והמראה שנשקף שם היה לא נעים, בלשון המעטה.
ראשון העיד מימון שמילה, שכיהן כמשנה למנכ"ל משרד התקשורת.
שמילה טען כי החוקרים במשטרה ניסו להוציא ממנו בעורמה הצהרה שנתניהו הסיר תנאים ממיזוג בזק-יס, למרות שלא עשה זאת. למעשה, טען שמילה, נתניהו בדק את האישור, שאל שאלות וחתם עליו רק לאחר שהבין שכל גורמי המקצוע אישרו את המיזוג.
שמילה העיד שעבר חקירה מוטה, בה לא הוצגו לו מסמכים חיוניים. לדבריו, הוא הבין שמדובר ב-"תרגילי חקירה", אבל אמר "יש גבול גם לתרגילי חקירה, כי בסוף הם עלולים לגרום לנחקר לא להגיד את האמת". הוא אף סיפר שיצא מהחקירה בתחושות של כעס ומועקה. הוא רצה להעמיד את הדברים על דיוקם. טענתו העיקרית הייתה כי האישור על מיזוג בזק-יס הוצא ע"י כל הצוות המקצועי ועל כן היה הליך חוקי ותקין, ואילו התחושה שלו בחקירה הייתה שהם רוצים רק: "לחפש את הראש של נתניהו".

מימון שמילה. צילום: אוליבייה פיטוסי פלאש 90
לאחר החקירה, החליט שמילה לעבור על המסמכים הרלוונטיים, אותם שמר, וגילה שהחוקר ממש הטעה אותו בחקירה. הוא מיד שלח לחוקר את המסמכים במייל,  ואמר לו שהוא הטעה אותו בחקירה. לדבריו, החוקר השיב שקיבל את המסמכים וזה טופל, דבר שבדיעבד הסתבר כלא נכון - החוקרים התעלמו מהמסמכים הללו.
אחרי שמילה העידה ד"ר יפעת בן חי שגב, שכיהנה כיו"ר רשות הכבלים והלוויין.
כבר בתחילת עדותה זרקה בן חי שגב פצצה לאולם: "אומר פה דבר קשה. לא אמרתי דברים בריענון, חיכיתי לשופטים כדי לומר את דבריי כי אין לי אמון במערכת הזאת לאחר החוויה הזאת". מיד לאחר מכן ביקשה התובעת עו"ד תירוש להכריז עליה כעל עדה עוינת. בן חי שגב שאלה: "עוינת למה? לאמת?".
בן חי שגב הפנתה טענות חמורות כלפי המשטרה והפרקליטות, על כך שהחקירה שעברה הייתה "חובבנית, רשלנית ומגמתית, תוך הטלת מורא ופחד, בתנאים אנושיים לא מקובלים שצריכים להטריד כל אזרח בישראל". היא הוסיפה: "זה דברים של הטעיה בחקירה, וזה מתועד, שביקשתי את הזכות לעיין במסמכים, אני נתקלתי בסירוב מוחלט". היא אף טענה שעשו לה "גזלייטינג" – ניסיון מניפולטיבי לבלבל, לתעתע ולגרום לנחקר לפקפק בתפיסתו – אך לדבריה, לא הצליחו למחוק לה את הזיכרון.
בן חי שגב התייחסה בעדותה לשורה של מסמכים שהוכיחו כי אישור מיזוג בזק-יס החל עוד לפני מינוייה לתפקיד, ובוודאי שלפני מינויו של פילבר לתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת. כאשר נשאלה על התזה כי פילבר קיבל הנחייה מנתניהו להיטיב עם בזק, ענתה: "אני אמרתי שפילבר לא אמר מעולם שהשר הנחה אותו".
היא אישרה ששורה של מסמכים חיוניים הוסתרו ממנה בחקירתה במשטרה: "הסיטואציה של החקירה שבה מציגים ושולפים לי, מציגים לי עובדות שקריות, מציגים לי חלקי מסמכים ומבקשים ממני להשתמש בזיכרון. שלחתי אחר כך מסמכים לחוקרים, כל הלילה העברתי מסמכים, העברתי את גודל הטרגדיה."
בן חי שגב טענה שהדברים שאמרה בחקירה אינם משקפים את כל האמת, בגלל הטקטיקות הפסולות של החקירות. לדבריה: "אני הבנתי מיד שהמטרה סומנה ועכשיו צריך לגייס את החיצים". עו"ד בן צור שאל: "ההבנה שלך הייתה שהיה ניסיון לחבר כמה שיותר את נתניהו לתהליך הזה, זו ההבנה שלך?" בן חי שגב ענתה: "זה היה ברור לי מהרגע הראשון".
אחרי מימון שמילה וד"ר בן חי שגב, העיד דוד שרן, מי שכיהן בעבר כראש הסגל ומנהל הלשכה של ראש הממשלה.
שרן פתח במונולוג מאשים: "בפתח הדברים אני רוצה לומר שאני עד תחת איום, בגלל הליך אחר שמנוהל נגדי, תיק 3000, אני תחת החרב שלהם. תחת החרב של אותה יחידה, במהלך של 5 וחצי שנים מתעללים בי ובבני משפחתי, וגם שנתתי עדות פתוחה, כל דקה חשבתי וחששתי שזה יהפוך לחקירה תחת אזהרה". בעקבות דבריו אלה, ביקש התובע עו"ד טבנקין להכריז גם על שרן כעד עוין,  אך לא נענה ע"י השופטים.
שרן הצטרף לעדים שקדמו לו בהפרכת תזת התביעה על התנהלות לא חוקית כלשהי מצד נתניהו בנושא הטבות כלשהן לחברת בזק ובנוגע למיזוג בזק-יס. הוא טען שלא היה נוכח ב"פגישת הנחייה" ולא היה עד להוראה כלשהי מצד נתניהו לפילבר להיטיב עם בזק. כאשר עו"ד בן צור אמר: "אבל הם רצו שתגיד את זה", ענה שרן: "חד משמעית… רצו שאני אזוז ימינה או שמאלה, כמו בובה שזזה מצד לצד… הכל היה בשביל למצוא משהו על נתניהו."
 
שרן שטח בפני בית המשפט מסכת של התעללויות בו ובמשפחתו: "הם אפילו הזמינו את אמא שלי בת ה-85 לחקירה, בדקו את החשבונות שלה, חסמו את החשבון שלה, שיודעים שאין שום בעיה...גם את אשתי החליטו לשים במעצר בית. בכל פעם שהיה דיון בהארכת מעצר, הודיעו לי שאם אתה מצפה לראות את אשתך דקה וחצי, אל תצפה לזה כי היא בידיים שלנו...איימו לקחת את הילדים שלי לרווחה".
אירוע דרמטי במיוחד היה כאשר גילה שרן על דוכן העדים, כי בחקירה במשטרה החוקרים השתילו בו זיכרון שקרי - הציגו בפניו מצג שווא שעו"ד דנה נויפלד היא זו שהחתימה את נתניהו על מסמך. לאחר מכן הפרקליטים העידו אותו עדות שקר בחקירה הראשית בבית המשפט, ביודעם את האמת. הסנגורית עו"ד כרמל בן צור שאלה את שרן: "אתה יודע מי החתים את נתניהו?" ושרן ענה: "אל תגידי לי ששמילה החתים אותו?!". עו"ד כרמל בן צור ענתה לו שאכן שמילה החתים. שרן הגיב בתדהמה: "זה שוק בשבילי, זה פשוט מטורף. מדובר באנשים שמייצגים את המדינה עושים לך את הדבר הזה. אם עובד שלי היה עושה, הוא היה מפוטר בו במקום. לא יכול להיות שאנשים תחת הסמל של המדינה, עושים דברים כאלה, לא מדובר בדברים ביטחוניים… אין לי מילים, בא לי לבכות. מדובר על חיים של בני אדם, יש אנשים שעלולים לשלם בחייהם". הוא הוסיף: "אנשים שיקרו במצח נחושה רק כדי לנעוץ את נתניהו. אני לא מאשים את הדרגים הנמוכים, יש מפקדים, יש אחראים. זה קטסטרופה, גם באפגניסטן אין דברים כאלה".
במבט כולל על שלוש העדויות הנ"ל, ניכר כי הולך ונבנה אפקט של סחף לאמירת האמת, ללא פחד וללא מורא. עד אחר עד גייס אומץ לומר דברים קשים ונוקבים אל מול פני התביעה, שהייתה שותפה, לכאורה, ב-"תרגילי חקירה" פסולים, שכל מטרתם הייתה להפליל את נתניהו בכל מחיר, למרות שהם ידעו כי הוא חף מפשע.
גם העדות של עדת התביעה האחרונה עד כה, החוקרת הראשית פולינה גובזמן-קריב, מספקת הצצה מטלטלת על הפרקטיקות העברייניות לכאורה, שנהגו בהן גורמי האכיפה בחקירות תיקי נתניהו. מעדותה עולה תמונה מזעזעת: החקירות התאפיינו ב-"ראיית מנהרה", שימוש בשקרים, ניצול סמכות לרעה, שיבוש חקירה וטקטיקות אכזריות בצורה בלתי נתפסת, שחלקן אינן חוקיות! וכל אלה בידיעה, בנוכחות, ועל פי הוראות הפרקליטות המלווה. 

פולינה גובזמן-קריב. צילום: אוליבייה פיטוסי פלאש 90
העדות של פולינה גובזמן-קריב, שכונתה ע"י שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת - "רוטוויילרית", מחזקת את הרושם שהחוקרת חיפשה את "הראש של נתניהו", וכל האמצעים, גם המרושעים ביותר, היו כשרים בדרך להשגת המטרה.
בחקירתה התגלה, כי לא חיפשה ולא התייחסה למסמכים חשובים, המהווים ראיות מזכות לנתניהו ולאלוביץ', ביניהם פרוטוקול מועצת הכבלים והלוויין שאישרה את מיזוג בזק-יס, דו"ח הרשות לני"ע, מרבית התכתובות מהטלפון של אילן ישועה (שכללו תכתובות שלו עם פוליטיקאים רבים) מסמכי החפיפה בין אבי ברגר לשלמה פילבר, שנמסרו על-ידי מימון שמילה, והיומן של פילבר.
החוקרת פולינה גם סירבה להתייחס לדברי הנחקרים שהתעקשו וטענו שהתזה שלה אינה נכונה, למשל - לטענות של פילבר, שבהיותו מנכ"ל משרד התקשורת, דרך העבודה שלו עם בזק הייתה זהה לדרך עבודתו עם שאר חברות התקשורת, כמו הוט, פרטנר וסלקום.
כאשר הסנגורים שאלו אותה מדוע התעלמה ממסמכים ומראיות, היא התחמקה בטיעונים מלאי סתירות: התחילה בהכחשה, טענה שלא ידעה או לא זכרה את המקרה, ולאחר שעומתה עם עובדות שהוכיחו שהיא משקרת, אמרה שנהגה לפי נהלים, עפ"י הנחיות הממונים עליה, ולעתים הודתה שהיו תקלות ופספוסים, כדבריה: "משהו התפספס, הנושא הזה התפספס. מבחינה חקירתית היה נכון לעבור על הקלסר וכמובן להשאיר את זה בחומרי החקירה".
מלבד "ראיית המנהרה" וההתעלמות מראיות קריטיות - דרכי החקירה האכזריות שנחשפו בעדותה של פולינה לא ישאירו אף אדם הגון שווה נפש.
בדיונים באולם המשפט תוארו מעשים איומים. למשל, מעצר אלים ומשפיל של בני הזוג אלוביץ' ע"י עשרות אנשי משטרה שפשטו השכם בבוקר על ביתם, חילטו את כל רכושם והעמיסו על משאיות, הפשיטו אותם מתכשיטים, כולל טבעות נישואין ועגילים, וכל זאת ללא צווים מתאימים.
דוגמא נוספת - התעלמות מבדיקת אקו לב שמר אלוביץ' היה אמור להגיע אליה באותו יום, והתעלמות ממצבו הרפואי והנפשי שהלך והידרדר במשך ימי המעצר. דוגמא נוספת -  מניעת שינה, מניעת טיפול רפואי, הרעבה, כליאת גב' אלוביץ' בתא עם חולדות, חקירות בצעקות מחרידות, השפלות, סחיטה באיומים. עוד דוגמא -  אזיקת הגב' אלוביץ' בידיה וברגליה בניגוד לחוק, והכרחתו של מר אלוביץ' לצאת לחצר לצפות באשתו מושפלת.
ולבסוף -  שימוש בבני משפחה על מנת לסחוט את העדים, כולל גרירת שלוש נשים קשישות שלא נחשדו במאומה, אימהותיהן של הנחקרים, למרתפי להב 433 ומשרדי הרשות לני"ע. אמו בת ה-85 של דוד שרן, אמו בת ה-80 של עמיקם שורר, סמנכ"ל בכיר בבזק, ואמה בת ה-82 חולת הסרטן של איריס אלוביץ' - כולן עברו חקירות משפילות, על מנת להוות מנופי לחץ על הנחקרים.
במהלך תיאורי הזוועה הנ"ל, הטיח עו"ד ז'ק חן בחוקרת פולינה, ברוב זעמו, את אחת האמירות הנוקבות: "אין לך לב". 
כאשר עו"ד ז'ק חן עימת את פולינה עם תרגילי חקירה שלא תועדו כחוק, כמו הניסיון להתקין האזנה על מעילו של שאול אלוביץ', היא היתממה וטענה ש"זו הייתה אפיזודה, לא ראיתי בזה שום חשיבות". תרגיל חקירה אחר שגם הוא לא תועד בשום מזכר, היה המקרה שבו אילן ישועה הגיע לשתות אספרסו ולצחקק עם חוקרים, אל מול פניהם המשתאות של שלמה פילבר וניר חפץ, שנחקרו באותה עת, על מנת ללחוץ עליהם להפוך לעדי מדינה. על כך השיבה פולינה: "אני מודעת שהיה תרגיל כזה. ההחלטה לא התקבלה על ידי... יש את מקבלי ההחלטות. יש ממונים שצריכים לענות על השאלה".
עו"ד בועז בן צור הציג דבר חמור מאין כמותו: החקירה נגד נתניהו נפתחה למעשה ללא אישור של היועץ המשפטי לממשלה, זאת בניגוד לחוק יסוד הממשלה. פולינה הודתה שאכן קיבלה אישור לחקור בטרם התקבל אישור היועמ"ש בנושאים הקשורים לנתניהו, והעבירה את האחריות על כך לציפי גז, כמי שנתנה לה את ההוראות (גז הייתה אז מנהלת מחלקת החקירות והמודיעין ברשות לני"ע, וכיום מכהנת כשופטת בישראל).
מה שעבר כחוט השני בתגובותיה של פולינה, היה ניסיונה הבולט להקטין את חלקה במעשים הלא מוסריים והלא חוקיים. כאשר פולינה עומתה ע"י הסנגורים עו"ד ז'ק חן ועו"ד בועז בן צור עם דרכי החקירה הלא חוקיות, היא חזרה על טענותיה שאינה זוכרת, שלא ידעה, שלא היא זו שקיבלה החלטות, שרק מילאה הוראות וגלגלה אחריות לממונים עליה, לחוקרי המשטרה והפרקליטות המלווה: "אני לא גוף החקירה של התיק הזה, אני אחת החוקרות בתיק... את השאלה שלך תפנה לחוקרים האחרים…". כל זאת, על אף היותה חוקרת מרכזית ובעלת סמכות, שחקרה את מרבית הנחקרים בתיק 4,000.
בחודש דצמבר 2022 הוכח סופית בבית המשפט בירושלים כי פקידים מושחתים, לכאורה, בפרקליטות ובמשטרה תפרו את תיקי נתניהו, תוך ביצוע אינסוף עבירות פליליות מצדם לכאורה, כאשר מטרתם הייתה לבצע הפיכה בישראל באמצעות הדחת ראש ממשלה מכהן, שלא באמצעות בחירות.
תגובות לכתבה(32):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    לא מסכים עם מילה. מקומו של אביך בכלא. (ל"ת)
    גדי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 24.
    כל מילה בסלע. אבל השמאל שכח מה זה אמת
    ציוני 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שמאל מתועב . ליאת בן ארי והיועמשית שואל חוקרים למה לא נפתחים חקירות על שחיטות. פתאום היועמשית התעוררה. ואם בכל זאת.אז יש לחקור את רות דוד . ליאת בן ארי. המימד החמישי .והחוקרים הנוכלים של נתניהו
    סגור
  • 23.
    אוייי אוויי אוויי אכלו לי שתו לי
    נתן אשל 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כתב עורך הדין הדגול הידוע בכיניו ילד ז . טפיל שחי על חשבון המדינה והחברים העשירים של אבא . עם אמא עברינית מורשעת ופסיכית . ואבא שקרן פתולוגי . ועם של מטומטמים .
    סגור
  • 22.
    יאיר צרכן החשפנות חושב שמישהו יקרא את המוגלה שלו.
    צרכן חשפנות 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 9
    כל שבוע צרכן החשפנות מברבר ברבורים ארוכים. טמבל, אתה חושב שנבזבז זמן על המוגלה שיוצאת לך מהפה? חצוף.
    סגור
  • כן אני קורא . זה מה שקרה במערכת המישפט
    ציוני 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עוד צדקן קשקשן. פתאום אין צדק אין זכויות נחקר כל עוד נתניהו יושב לכם על הצוואר. והוא ישב לכם עוד הרבה זמן
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    איך האפס הזה כותב אצלכם? בושה (ל"ת)
    דודו 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 20.
    ילד, תתפטר
    יוחנן הקדוש 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אה רגע צריך אשכרה לעבוד לפרנסתך כדי להתפטר
    סגור
  • 19.
    נראה לי שאבא הולך לכלא למרות הכל. לא מאמין למילה אחת של (ל"ת)
    רוניוד 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 18.
    כותב ה "עיתונאי". (ל"ת)
    סי.ג.ר 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 17.
    בטח שכל התיקים יקרסו. הבן אדם לא עשה כלום, פשוט טיפסו
    רות 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עליו. ועשו הפיכה שילטונית הבריונים. כשאין כלום!!! אז אין כלום!!!
    סגור
  • לפני עוור לא תשים מכשול
    עוור 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה שאתה אפילו זקוק למכשול
    סגור
  • 16.
    או שהתביעה תקרוס או שנקריס את בית המשפט
    יעקב בן ברוך 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ה d9 הותנע מזמן
    סגור
  • 15.
    איפה אבי מעוז
    עוצמה יהודית 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא ברור איך כל להטב מקבל לפרסם טור.
    סגור
  • 14.
    רק ביביסטים יכולים להכריז כל חודש, שהתיק קרס סופית.
    פיטבול 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אני לא מכיר את התיק, אבל כל חודש, ביביסט אחר מכריז כי התיק קרס באופן סופי.
    סגור
  • 13.
    משפט מכור
    שלמה המלך 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לאחר עיון בתהליך החקירה,שאלה גדולה לשופטים עד מתי,למה לא עוצרים את המשפט? מה מחכים אולי תצוץ ראיה חדשה ע"י עד מסויים ואז וואו יש לנו האשמה בתיק,כולם רק לא ביבי,במדינה אחרת מזמן היו תולים את החוקרים והפרקליטות על מה שנעשה בנבחר ציבור,למה? עד מתי רשעים יעלוזו,שופטים יקרים תעבדו את עצמכם ותסגרו את התיקים,תעצרו את אנשי הזימה תודה.
    סגור
  • לאחר עיון בתהליך החקירה
    מעיין 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגעתי למסקנה שלא הצריכה כל עיון. אני עד עוין
    סגור
  • 12.
    לא התיק קרס אלא המוח שלך. אם בכלל היה לך (ל"ת)
    חחחחחח 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 11.
    אני בטוח שהוא אובייקטיבי.
    דן 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמה שטויות!1
    סגור
  • 10.
    פוליטי
    מעניין 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    משפט נתניהו ממשיך להתנהל למרות שהתוצאה ידועה מראש ביבי זכאי לחלוטין כל התיקים קרסו זאת בדיחה שעדיין ממשיכים במשפט המיותר במקום למשוך את כתבי האישום כי ההצגה חייבת להמשך כשהתוצאה הסופית ידועה !!!(והכל על חשבון משלם המיסים)
    סגור
  • 9.
    חוסר הבנה בתקשורת
    אביעזר 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המאמר ארוך ומייגע. במקום להסתפק במאר קצר ותכליתי, בחר הכותב לשפוך כמות גדולה ומעיקה של מילים. כך הפך המסר להיות לא יעיל ולא אפקטיבי. לפיכך, אין מנוס מהמסקנה שהכותב מפגין כאן חוסר הבנה בתקשורת.
    סגור
  • 8.
    כל מילה בסלע
    מייק 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כל בר דעת יודע עד כמה נתניהו ג'וניור שזועק מדם ליבו צודק... ועכשיו נשאל, מי יחקור את החוקרים? ניחשתם נכון, אף אחד... כי הם מגובים בפרקליטות המדינה. אז מי יחקור את הפרקליטים..? שוב ניחשתם נכון... (בתקווה שהמצב ישתנה בקדנציה הנוכחית)
    סגור
  • בוט של
    בוט 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוט של ??? קשה לנחש, נכון ?
    סגור
  • 7.
    אובייקטיביות טהורה
    מעדכן 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    רמת אובייקטיביות - בשאר מספר על חאפז
    סגור
  • 6.
    Wishful thinking, too bad. (ל"ת)
    Michael 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    רק ביביסטים יכולים להכריז כל חודש, שהתיק קרס סופית
    פיטבול 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אני לא יודע מה מצב התיק, אבל ממש מגוחך לקרוא כל חודש איך התיק קרס סופית
    סגור
  • 4.
    אתה, אמך ואביך תגמרו בגלות או בבית-הסוהר. (ל"ת)
    רפאל מיימון 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    רק ביבי
    רויטל 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 10
    הזיה שאתר אייס בכלל נותנים לך כסף (או במה) לכתוב את הדברים האלה
    סגור
  • למה הזיה? זכותו של כל אדם לחופש ביטוי גם אם הוא ק ק ה! (ל"ת)
    באבה יאגה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    החמוד צריך כסף, אז כותב כאן? (ל"ת)
    יאירי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • הוא עובד כאן כדי שלא יגידו שהוא מובטל
    אאא 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הניסיון המגוחך של אח שלו לעבוד כמלצר עם מאבטחים היה יותר אמין
    סגור
  • 1.
    רק אנשים עם יושרה
    חם ויפת 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    יתעמקו בפרטים ויזדעזעו. היתר - יזלזלו כדרכם. התנהגות מאפיוזית של הפרקליטות! ואם כך לראש הממשלה, מה גורל האדם הפשוט שנפתח תיק נגדו?
    סגור
  • רק אנשים אם יושרה
    הגיבן 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועם קצת תאים אפורים - לא כאלה שיש להם רק חוט שמחבר בין אוזן לאוזן יבינו שאני אדם ישר ובין שתי נקודות אפשר להעביר מבחינתי הרבה קווים
    סגור