משפט

רינה מצליח חוטפת מבן גביר: האם תאלץ לשלם לו פיצויי ענק?

השר לביטחון לאומי מאיים לפתוח בהליכים פליליים נגד העיתונאית רינה מצליח, לאחר שזו טענה הוא הגיע לבית העלמין "מלווה באנשיו עם חולצות טריקו שחורות כמו ארגון שמירה". עורכי דינו הכחישו את הטענות ואמרו כי מיוחסים אליו טענות של ראש ארגון פשע
מערכת ice |  4
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
רינה מצליח אמנם הודיעה לפני כשנתיים כי היא עוזבת את חדשות 12 ואת התוכנית "פגוש את העיתונות" שהגישה במשך שנים, אך אין זה אומר כי היא הפסיקה עם הקריירה העיתונאית. בימים אלו היא מגישה תוכנית ברשת ב', והיא נוהגת לשתף את דעותיה בנוגע לסיטואציות רבות בחברה הישראלית. מי שלא התרצה מהדברים שאמרה לאחרונה היה השר לביטחון לאומי בן גביר, שאיים לפתוח בהליכים משפטיים כנגדה ודורש פיצויים של 160 אלף שקל.
הרקע להליכים הללו הוא בעקבות דבריה שאמרה מצליח: "יום הזיכרון גם הפך אותנו עצבניים במשפחה. וגם מה שהיה בשנה שעברה שאיתמר בן גביר בא, ואתה יודע מה? זה לא רק היה שהוא בא אני ניסיתי להגיד לו אל תבוא, אני דיברתי איתו. אני מכירה אותו". עוד הוסיפה מצליח: "הבעיה היא מה שהוא עשה, הביא איתו אוטובוס מלווה באנשיו עם חולצות טריקו שחורות כמו ארגון שמירה, וכל המשטרה אבטחה אותו כאילו כל ההורים השכולים הולכים לפגוע בו. בית העלמין הצבאי הפך להיות יעד מבוצר".
כפי שפורסם ב"ישראל היום", עורכי דינו מכחישים את הטענות שאמרה מצליח, לפיהם השר הגיעה עם אנשים לבושים חולצות שחורת 'כמו ארגון שמירה'. לטענתם, הדבר מייחס לבן גביר התנהלות של ראש ארגון פשע.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רינה מצליח ההההה
    עעע 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאית המיץ של הזבל . פחי אשפה מלאים מהזבל שלה .
    סגור
  • 3.
    מצליח ובגץ
    אא 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לשפוט את השופטים ולגרש אותם מארץ הקודש למקומם בעזה שם ביתם יחד עם העיתונאים של עיתון הארן עיתון שכותב בשיטתיות נגד עם ישראל ונגד החרדים ונגד הקב"ה שיבוא איתם חשבון היישר לשאול תחתית , הם קוראים לעצמם יהודים , הם ודאי שלא , שנאה כזאת תהומית לימין ולחרדים היא העתק אחד לאחד של חמס ודעאש , ידיעות ומעריב הם עיתונים שאסור בתכלית האיסור לראות , הם מוקצים מחמת מיאוס , הם פשוט תערובת ערב רב מגובית על יידי מערכת המשפט שגם הם ערב רב
    סגור
  • 2.
    לצערי הסיכוי של בן גביר למשפט הוגן שואף לאפס. (ל"ת)
    בוננזה 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    ניחוש שלי - היא לא תשלם דבר , בית המשפט מגן על עיתונאים
    שוקי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כששר מושמץ תובע עיתונאית מפורסמת , הסיכוי שלו להצליח קלוש ולא באמת משנה מה החוק
    סגור