משפט
נוסע התפרע בטיסה: ענקית התעופה דורשת פיצויים בעשרות אלפי שקלים
לחברת התעופה ריינאייר נמאס מנוסעים שהורסים את החוויה לכולם, והחליטה לאחרונה לא לשתוק עם מספר תביעות שהגישה נגד נוסעים. האחרונה שבהם, נגד נוסע שהתפרע בטיסה, גרם לנחיתת חירום וכעת נתבע ביותר מ-60 אלף שקל
לחברות התעופה נמאס לשתוק לנוסעים שמתפרעים בטיסות ומסכנים את שאר הנוסעים שאיתם. אחרי מספר מהלכים של חברות תעופה לאחרונה נגד נוסעים שהתפרעו בטיסה, ענקית התעופה ריינאייר, אחת מהחברות שמובילות בתביעות נגד נוסעים מתפרעים, דורשת פיצויים ב-15,530 אלף אירו (כ-63 אלף שקל) מנוסע שהתפרע בחודש ינואר האחרון בטיסה.
האירוע, שהתרחש בתחילת חודש ינואר, קרה בטיסה FR7124 מברלין שבגרמניה למרקש שבמרוקו. בעקבות ההתנהגות התוקפנית של הנוסע, המטוס ביצע נחיתת חירום בסביליה שבספרד.
החברה החלה בהליכים משפטיים נגד הנוסע הפולני, שבעקבות התנהגותו במטוס הוא סיכן את הנוסעים וגרם לטייס לסטות ממסלולו ולחות ביעד אחר, מה שעלה לחברה בלא מעט כסף, כאשר על פי דיווח החברה, מדובר על נזק של 7,000 אירו רק עבור לינה לנוסעים ולצוות בעיר הספרדית סביליה מבלי הוצאות נוספות.
החברה אף פירטה את ההוצאות הנוספות: 1,800 אירו לעלות החלפת אנשי צוות בשל מגבלות על שעות טיסה, 800 אירו לעלויות דלק עודפות, ו-750 אירו בהפסד מכירות במהלך הטיסה. על פי חישובי החברה, על הנוסע לפצות אותה ב-15,350 אירו, כאשר היא כבר החלה כאמור בהליך משפטי נגדו בבית המשפט בפולין, שם הוגשה נגדו תביעה. בנוסף לכך, החברה הטילה איסור טיסות למשך שנים נגד אותו נוסע.
עוד ב-
דובר ריינאייר אישר את הדברים ומסר ל-Travel Daily News: "זה בלתי מתקבל על הדעת שנוסעים סובלים מהפרעה מיותרת כתוצאה מהתנהגותו של נוסע סורר אחד. ריינאייר מחויבת להבטיח שכל הנוסעים והצוות יטוסו בסביבה בטוחה ומכבדת, ללא הפרעות מיותרות שנגרמות על ידי מספר קטן של נוסעים סוררים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



