משפט
ארקיע מסתבכת בתביעה חדשה: "התעשרה על חשבון הלקוחות במלחמה"
בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת התעופה ארקיע הוגשה לבית המשפט, זאת בטענה כי החברה פעלה לכאורה בניגוד לחוק אחרי שביטלה ללקוחותיה את כרטיסי הטיסה, אך במקום להעניק להם אופציה לכרטיס טיסה חלופי, היא נתנה להם אפשרות להחזר כספי בלבד

בעקבות המלחמה שפרצה מול איראן, כמעט 200 אלף ישראלים נתקעו בחו"ל מבלי דרך לחזור ארצה, וחברות התעופה הישראליות והזרות ביטלו את טיסותיהן לנתב"ג ואת כרטיסי הטיסה לנוסעים שלהן.
אחרי שביטלו את כרטיסי הטיסה, חברות התעופה הישראליות אל על, ישראייר וארקיע החלו להפעיל טיסות חילוץ בכיוון אחד ממגוון יעדים באירופה, אך חלק מהן דרשו מחירים גבוהים בהרבה, בחלק מהמקרים פי שלושה מהמחיר המקורי לכרטיס אותו לקחו לפני המלחמה.
היום (שלישי) עם כניסתה של הפסקת האש לתוקף, הוגשה לבית המשפט המחוזי מכרז בקשה לאישור תביעה ייצוגית חדשה נגד חברת התעופה ארקיע, זאת בטענה כי בעת שביטלה את כרטיסי הטיסה לנוסעים בעקבות המלחמה היא השיבה להם את כספם, זאת למרות שהחוק בישראל אומר שהיא מחויבת לתת להם שתי אפשרויות - החזר כספי או כרטיס טיסה חלופי.
על פי הפרסום ב"כלכליסט", טוען הלקוח באמצעות עו"ד אהוד גרי, כי ארקיע הטעתה לכאורה את הלקוחות. במסגרת הבקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת התעופה הישראלית נכתב בין היתר כי "ארקיע התעשרה שלא כדין על חשבון חלק מלקוחותיה בזמן מלחמה".
עוד נכתב בבקשת להגשת התביעה הייצוגית נגד ארקיע כי "למבקש נגרמו תחושות שליליות מסוג כעס, זעזוע, תסכול, עלבון, אכזבה, עוגמת נפש וכיוצא בזה, עת התברר לו כי ארקיע הטעתה אותו במעשה ובמחדל".
עוד ב-
מארקיע נמסר בתגובה: "מאז תחילת המלחמה פועלת ארקיע מסביב לשעון להשבת ישראלים הביתה. התביעה טרם התקבלה, וכשתתקבל נתייחס אליה בהתאם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה