משפט

מנורה מבטחים מזהירה מבוטחים בישראל: ''להימנע ממסירת מידע אישי''

מנורה מבטחים שלחה הודעה ללקוחותיה ובה היה כתוב במסר ברור: ''שלום רב, לאחרונה ישנה עלייה בפעילות של גורמים בלתי מורשים, המנסים להתחזות לחברות ביטוח ופיננסים מוכרות, בהן גם מנורה מבטחים''
מערכת ice | 
מנורה מבטחים (צילום shutterstock, Magma Images)
לקוחות מנורה מבטחים? לא מעט ישראלים מתלוננים ביממה האחרונה כי זכו לקבל הודעות מחברות הביטוח או לפחות הודעות שנראות כאילו הן מחברות הביטוח. אך ככל הנראה יש להזהר מההודעות הללו שנראות כמו גל חריג שנועד למטרות פישינג לכאורה. כעת הן החלו בפנייה למבוטחים כדי להשמר ולהיזהר מפני עוקץ על חשבונם.
גם מנורה מבטחים כאמור שלחה הודעה שכזו ובה היה כתוב במסר ברור: ''שלום רב, לאחרונה ישנה עלייה בפעילות של גורמים בלתי מורשים, המנסים להתחזות לחברות ביטוח ופיננסים מוכרות, בהן גם מנורה מבטחים''.

כמו כן הוסבר בהודעה של מנורה מבטחים: ''לרוב, ניסיונות ההונאה הללו מתבצעים באמצעות הודעות מתחזות, הכוללות קישורים לאתרים זדוניים או בקשות להזנת פרטים אישיים, סיסמאות, מספר כרטיס אשראי ועוד''.
לסיום הודגש בפני המבוטחים כי: ''יש להימנע ממסירת מידע אישי או רגיש בתגובה להודעות לא מזוהות. לביצוע פעולות הנוגעות למוצרים שלך במנורה מבטחים ולצפייה במידע, מומלץ להיכנס לאזור האישי באתר החברה. בברכה מנורה מבטחים''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה