דיגיטל וטק

חברת הביטוח הגדולה באזהרה חמורה ללקוחותיה בישראל: "אל תשתפו פעולה"

חברת הביטוח הראל באזהרה חריגה לקהל לקוחותיה בישראל עקב ניסיונות פישינג והונאה רבים: "אין לשתף פעולה עם פניות חשודות או לא מוכרות ואין למסור פרטים מזהים או קודים חד פעמיים"
מערכת ice |  1
הונאה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בימים האחרונות מופצות לא מעט הודעות פישינג בשמן של חברות גדולות במשק הפונות לקהל הלקוחות שלהן. בדיוק בגלל זה הוציאה הבוקר אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל, אזהרה חמורה לקהל לקוחותיה שלא לשתף פעולה עם ההודעות שמופצות בשמן.
חברת הביטוח הראל שלחה SMS לקהל לקוחותיה בה נכתב: "שלום כאן הראל, נבקש את תשומת ליבך להודעה חשובה זו. לאחרונה זוהתה עליה בניסיונות הונאה או גניבת מידע אישי. לרוב מדובר בפניות מצד גורמים מתחזים באמצעות פניות טלפוניות והודעות טקסט, המציגים עצמם כנציגים של חברות שונות. אנו פועלים ללא הרף על מנת להגן עליך מפני ניסיונות הונאה מסוג זה"
החברה הוסיפה: "אולם חשוב לנו להזכיר ולהדגיש: אין לשתף פעולה עם פניות חשודות או לא מוכרות ואין למסור פרטים מזהים, פרטי התחברות לאזור האישי או למסור קוד חד פעמי. בכל מקרה של פניה שנראית לכם חשודה או בלתי שגרתית- אנא אל תשתפו פעולה וצרו איתנו קשר לבדיקה".
כזכור, רק בשבוע שעבר הופצו הודעות SMS בתפוצה רחבה, שמתחזה לערוץ 11 ומכילה קישור לכתבה. עם גילוי הדבר התפרסמה הודעת הבהרה מטעם הערוץ כי "מדובר בקישור זדוני ובהודעה מזויפה". לאחר הדברים התאגיד הגיש אמש (ראשון) תלונה רשמית במשטרת ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בימים האחרונות...
    השואל 06/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בימים האחרונות... האם קורה משהו בחברת הביטוח... ?
    סגור