משפט
הלל ביטון רוזן ישלם פיצויים לפעיל המחאה: "אינו יכול להשתיק ביקורת"
הלל ביטון הגיש תביעה וחויב בפיצויים כעת הוא קיווה להפוך את הקערה בבית המשפט המחוזי עם ערעור נוסף, אך לבסוף חויב בהוצאות נוספות. בית המשפט: "אינו יכול להשתיק ביקורת" | כל הפרטים
סאגת התביעה של כתב ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, הגיעה היום (ראשון) לסיומה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בטעם מר עבור הכתב. הערעור שהגיש ביטון רוזן נגד פעיל מחאת קפלן, רועי נוימן, נמשך בהמלצת השופטת, והוא חויב לשלם הוצאות משפט נוספות בסך 10,000 שקל - זאת בנוסף לפיצויים בסך 80,000 שקל שחיוב לשלם בפסק הדין הקודם.
תחילת הפרשה בתביעה שהגיש ביטון רוזן נגד נוימן ומחאת ההייטק, בעקבות סרטון שפורסם ברשתות החברתיות בו נראה הכתב באולפן תחת הכיתוב: "זה כלי תעמולה. לצעוק לעברם בושה זאת מצווה". ביטון רוזן טען ללשון הרע, אך בית המשפט קבע כי מדובר בביקורת פוליטית לגיטימית.
בפסק הדין הודגש כי ביטון רוזן הוא איש ציבור פעיל המשפיע על הזירה התקשורתית-פוליטית ומביע עמדות נוקבות בעצמו. "הוא אינו יכול לנסות להשתיק ביקורת באמצעות הליכים משפטיים", נכתב בהחלטה, תוך הבהרה כי אין למנוע פרסום ביקורתי חריף ואין חובה להציג "תיקוני גרסה" למי שבוחר להתבטא בשידור חי.
כזכור, לאחר פסק הדין הראשון, פתח ביטון רוזן בקמפיין מימון המונים שזכה להצלחה רבה וגייס כ-250,000 שקל לטובת תשלום הפיצויים והוצאות הערעור. למרות הגב הכלכלי מהתומכים, הניסיון המשפטי הנוסף לא צלח היום בבית המחוזי.
עוד ב-
מיד לאחר פרסום ההחלטה, פרסם פעיל המחאה רועי נוימן פוסט חריף ברשתות החברתיות: "מכונה שלמה של רעל מנסה להלך אימים על כל פעיל שמעיז להגיד את האמת. אין מה לפחד מהם, להילחם בהם בכל הכוח. עוד מעט נעיף אותם מהשלטון ואז יתחיל ניקוי האורוות". מטעם הלל ביטון רוזן טרם נמסרה תגובה לתוצאות הדיון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(62):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
52.חחחחח גם שופר וגם דביל עלובערן 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0עאלק כתב צבאי ,יותר לקקן מקצועי,עדיין הצליח לעקוץ את כת הביביסטים החמורים ב 250 אלף שקל .למזלם יש לחבורה הזאת את כת הסתומיםסגור
-
51.הללא.ה. 05/2026/10הגב לתגובה זו0 0הלל - אתה חתיכת נבלהסגור
-
50.יד רוחצת ידחיש גז 05/2026/10הגב לתגובה זו0 2אין היתכנות לסיוע ממערכת משפט צבועה, שכל כולה פועלת מכוח סבירות של בטן השופט על פי נטיותיו החברתיות הפוליטיות. כמו כן, הפעיל השמאלני צודק, אם חלילה יגיעו לשלטון, אוהווה איזה ניקוי אורוות יעשו, ואף שופט או יועמ"ש יעמוד על דרכם בדיוק כפי שהיה בתקופת ממשלת הריפוי והשיסוי, נהפוך הוא יסייעו ,עדם לטהר את כל המערכת מפטריוטים כלשהם. מדוע גם אנו כאשר לנו רוב מוחלט לא רק בציבור היהודי של מדינת היהודים אלא אף בחברה כולה כולל אוייבי המדינה המושבעים, אנו חסומים מלפעול ולטהר את האורוות מכל אלו שלדעת רוב העם הינם אוייבי העם?סגור
-
49.אסטרטגיה חדשה..ברק הראל 05/2026/10הגב לתגובה זו0 2בית המשפט מרושש פעילי ימין לקראת נפילתו. רפורמה משפטית עכשיו !סגור
-
48.ביטוןדניאל 05/2026/10הגב לתגובה זו2 0זה ביטון ביטון ביטון , אין רוזן. איזה אסון הבאתם עלינו חומניסטים ברברים.סגור
- טען עוד
-
47.הלל ביטוןקאטו 05/2026/09הגב לתגובה זו0 2השופטים תמיד נגד הימניים גם אם הם צודקים 100%.סגור
-
46.ערוץ 14 שלא נדעימני ציוני 05/2026/09הגב לתגובה זו2 1בערוץ 14 עיתונות מקצועית לא קיימתסגור
-
45.הביטון(המרוקאי)צחי 05/2026/08הגב לתגובה זו2 1השתלט על הרוזן(האשכנזי).זו הבעייה שלוסגור
-
44.כולו כלב בי'גי יומויואב 05/2026/07הגב לתגובה זו2 1הגיע הזמן שקבלני הביצוע של מכונת הרעל ישלמו!סגור
-
ביטוןלי 05/2026/08הגב לתגובה זו1 2מי המטומטם הזה שנתן לו עצה לתבוע שמאלני בבית משפט ישראלי מערכת המשפט של ישראל היא שמאלנית מושחתת ורקובה סדום ועמורהסגור
-
43.........עודד 05/2026/07הגב לתגובה זו0 0צריך לצמצם את חוק לשון הרע זה משמש ככלי לסתימת פיות למי שאינו יכול להרשות עורך דין וכלי למדידת למי יש יותר גדול למי שכןסגור
-
42.כל הכבודאני 05/2026/06הגב לתגובה זו3 3כן ירבו5סגור
-
41.חחחחח הקבצנים מהימיןיש"ו של הימין כולם. 05/2026/06הגב לתגובה זו2 3אז הבבון עשה הרבה כסף מקיבוץ הנדבות. שיסביר מה הוא הולך לעשות עם 160,000 ש"ח שהוא שנותרו לו מהנדבות שקיבל.סגור
-
40.הכל מכור מראשיצחק יעקוב 05/2026/06הגב לתגובה זו3 2זה היה ברור אתה ימין אין לך עם מי לדבר אם זה היה שמאל היו פותחים לו את הצורהסגור
-
39.מה שחשבתה לך שתקבל שם סעד ?יהודי 05/2026/06הגב לתגובה זו4 2מה נראה לך ? הכול ידוע וברורסגור
-
38.עוד אחד לרשימהג'קי 05/2026/06הגב לתגובה זו4 2אם היה מסיר את השם ביטון העניין היה נגמר אחרת. בתי המשפט הפכו למעוזם שלכתבי ערוץ 14.סגור
-
37.בושהשם שם 05/2026/06הגב לתגובה זו4 4מערכת משפט .נגד הימין על מלא.סגור
-
36.דיקטטורה קפלניסטיתאסרף 05/2026/06הגב לתגובה זו5 8שמאל שולט במדינה ב חסות בית משפט קפלניסטי.להחליף כול השופטים קפלניסטים.שמאל לפח הזבל.סגור
-
אמצעי מניעהדין 05/2026/08הגב לתגובה זו2 1אם לאבא שלך היה קונדום הוא היה חוסך לנו תגובות מטומטמות שחךסגור
-
חחחחחח 05/2026/09הגב לתגובה זו0 0ואם לשלך היה קונדום האוויר שלנו היה יותר נקיסגור
-
35.הוא פשוט לא עיתונאי וכולו מפיץ רוע ושקרים. (ל"ת)ברוטוס 05/2026/06הגב לתגובה זו2 2סגור
-
34.עלק כתב צבאיהני 05/2026/05הגב לתגובה זו6 5ספר לנו בבקשה מאיפה המומחיות שלךסגור
-
מומחיותאיתן 05/2026/06הגב לתגובה זו1 2אותה שאלה לכתבי 11,12,13 ניר דבורי וכשמותוסגור
-
יותר כמו לקקן מקצועי (ל"ת)ערן 05/2026/06הגב לתגובה זו2 3סגור
-
33.יש פתגם יפה בערבית למצב הזההני 05/2026/05הגב לתגובה זו4 2כול כלב ביגי יומוסגור
-
32.ערוץ 14 (ל"ת)Raffl 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
31.כל רשעות של השמאל היא לגיטימית בעיני מערכת המשפטUsa 05/2026/05הגב לתגובה זו7 9אם הףשמאלנים היו מגישים תביעה כזאת הם ניו זוכים בדין . מערגץכצ משפט מוטה ועושה אכיפה בררנית , אין פלא שאין שום אמון בשופטים ובכלל מערכת המשםט והאכיפה.סגור
-
אתה בבון? (ל"ת)הני 05/2026/05הגב לתגובה זו2 3סגור
-
30.הרקפת 78בן גיגי מכלוף 05/2026/05הגב לתגובה זו6 2אך אפשר להשתיק בקורת. כנרא השופט שמאלן..סגור
-
29.טוב מאוד. שילמד לקח (ל"ת)שלום 05/2026/05הגב לתגובה זו6 9סגור
-
28.נפלא89 05/2026/05הגב לתגובה זו6 10החטא ועונשו...שלם ושתוק..גיוס המונים חחחח אתה תדבר שטויות ואנשים יוציאו מכיסם...קורע.סגור
-
27.נוימןב.ב 05/2026/05הגב לתגובה זו3 3צודק יהיה ניקוי אורוות של השמאל החייתיסגור
-
26.הלל ביטוןאפי 05/2026/05הגב לתגובה זו0 0נויימן השם יעניש אותך ואת משפחתך אני מקווה שזה יהיה כואב מאד .סגור
-
25.מבינים למה הקפלניסטיםאליעזר 05/2026/05הגב לתגובה זו11 5נלחמו נגד הרפורמה משפטית, הנה . השופטים הם חלק בלתי נפרד מנוף קפלןסגור
-
ברור, יד רוחצת יד. דואגים לחונטה שלהם (ל"ת)עדי 05/2026/05הגב לתגובה זו7 1סגור
-
24.הלל ביטון רוזןפינ 05/2026/05הגב לתגובה זו9 2הלל ביטון רוזן הצדק איתך. אתה מוכשר ואהוב גאים בך. השופטים הם של השמאל. פעיל המחאה תתבייש לך. הלל סומכים עליך לערער על החלטה פוליטית ולא על פי צדק.סגור
-
23.הציפיה משופטת בישראל להחליט נגד השמאל:( הצחקתם אותי:) (ל"ת)רוני 05/2026/05הגב לתגובה זו13 1סגור
-
22.פיצוי חיפוירוני 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1לחלום זה מעולה...תמשיך עד שהמציאות תכה בך ואז תתעורר ותגלה מי נבחר...סגור
-
21.חלומותMichaela hm 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1הייתם ……. להחליף שלטון חלומות חלמאיםסגור
-
20.הו הא מה קרה ביטון אכל אותהברוך 05/2026/05הגב לתגובה זו2 14ביטון משכורות בערוץ 14 ענקיות תשלם על זה והכסף ילך לאנשים ולמטרות טובות יותר' עשה לנו שמח ללג' בעומרסגור
-
19.סטארטאפ הכנסות נוספותאמציה 05/2026/05הגב לתגובה זו6 5כסוקרים את כל המקרים של תביעות דיבה, אפשר להבחין במבנה של סטארטאפ חדש, לא משנה אם ימני תובע אנרכיסט, או האנרכיסט תובע ימני, תמיד האנרכיסט מנצח, והימני מחוייב בהרבה כסף. כמו באמירה, בן או בת, העיקר שתהיה ברית מילה. ואני חושב שמדובר בשת"פ בין האנרכיסטים ובין השופטים. יכול להיות שהם מתחלקים בהכנסות ? אולי השופטים מרגישים שהמשכורת שלהם לא מספקת, אז הם מייצרים הכנסות נוספות מהצד ? זה בטוח לא צדק ולא דין ולא אמתסגור
-
18.מצויןאביל 05/2026/05הגב לתגובה זו2 9טוב מאד שישלם וכל אלו שתורמים לו כסף למימון שיהנו מההפסדיםסגור
-
17.פיצוירותי 05/2026/05הגב לתגובה זו3 4יופי. כן ירבוסגור
-
16.השופטים של השמאל (ל"ת)גילי 05/2026/05הגב לתגובה זו17 3סגור
-
15.שוב דפקו את המרוקני (ל"ת)גדי 05/2026/05הגב לתגובה זו7 3סגור
-
אומרים מרוקו כאן משורש ריק (ל"ת)ברוך 05/2026/05הגב לתגובה זו2 3סגור
-
14.דביל מושלםלא סובל ימנים טפשים 05/2026/05הגב לתגובה זו3 6מעניין מה הליצן עושה עם עודפי התרומות האדיוטיותסגור
-
13.בית מש פחיהושפט 05/2026/05הגב לתגובה זו11 4בתי המשפט זה סרטן של המדינהסגור
-
12.תפילה של צדיק שהתגשמה באיחור של כמה שנייומי 05/2026/05הגב לתגובה זו1 128.5.2021 הלל ביטון רוזן הרגע הזה במהלך יום שישי נופל לך האסימון, שרק חמאס רוצחי הנשים והטף יכולים להציל את עם ישראל מממשלה עם שמאל קיצוני ותומכי טרור!סגור
-
11.צדקבית המשפט 05/2026/05הגב לתגובה זו2 4אותו מותר לתקוף אבל את לוסי אהריש אסור כי היא מהצד הנכון ...סגור
-
10.ביטון רוזן מערוץ 14חיים.א 05/2026/05הגב לתגובה זו1 6חויב ביטון רוזן בהוצאות משפט בסך 90 אלף שקל.צריך לעשות מקבית לאיסוף הסכום.תודה לכל התורמים..אני הראשון התורםסגור
-
אם לא הבנת הוא כהר גייס פי שלושאילן האקדמאי 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1בערך 250 אלף. הבעיה היא השיפוט הפוליטי, כמו זה שביצע תנועות משגל לשוטרת מספר פעמים והשופטת הסססמאלנית הגדירה זאת חיכוךסגור
-
9.כבודופפ 05/2026/05הגב לתגובה זו0 2מעכשיו אפשר להגיד כבוד המחבלסגור
-
8.למה ציפה ביטוןהגון 05/2026/05הגב לתגובה זו7 6שבתי המשפט הקפלניסטים ישפטו לטובתו? במיוחד בתל אביב השופטים הם לצד המוחים משמאל. הם שקופים אין משפט בישראל יש מפלגה נוספת מחוץ לכנסת שיש לה כח רב מדי עד שהפכה לארגון פשעסגור
-
7.הלל ביטון רוזןבטי 05/2026/04הגב לתגובה זו7 4למה ללכת לבית מחדפט בתל אביב תמיד שופט לטובת הקפלניסטיםסגור
-
6.עד שלא ישאר לו שקל.ככה פועלים נגד תועמלנים. (ל"ת)צדק 05/2026/04הגב לתגובה זו4 12סגור
-
5.תמשיכו לחשוףערוץ 14 05/2026/04הגב לתגובה זו2 4את הנאלחים שבארץ. התחתית היא השונאים לנשקסגור
-
תמשיך לחלוםקוקי 05/2026/05הגב לתגובה זו4 4בלעדי אחים לנשק הליילים לא חכלו לתפקד כי לא היה להפ ציוד לממשלה לא היה איכפתסגור
-
4.נוימןאברהם 05/2026/04הגב לתגובה זו6 8בתי המשפט שמאלנים רמאים.למציתי מדורות בכבישים ותוקפי שוטרים לא עשו כלוםסגור
-
3.מכונהעופר 05/2026/04הגב לתגובה זו4 2הם מהמחאה האבא והאמא של מכונת רעל וארס ושנאהסגור
-
2.בית משפט (ל"ת)הפעם חייב להסכים עם 05/2026/04הגב לתגובה זו1 9סגור
-
1.רועי נוימןאני 05/2026/04הגב לתגובה זו5 10כל הכבוד תענוג צרוףסגור



