משפט

הלל ביטון רוזן ישלם פיצויים לפעיל המחאה: "אינו יכול להשתיק ביקורת"

הלל ביטון הגיש תביעה וחויב בפיצויים כעת הוא קיווה להפוך את הקערה בבית המשפט המחוזי עם ערעור נוסף, אך לבסוף חויב בהוצאות נוספות. בית המשפט: "אינו יכול להשתיק ביקורת" | כל הפרטים

הלל ביטון רוזן (צילום ערוץ 14)
סאגת התביעה של כתב ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, הגיעה היום (ראשון) לסיומה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בטעם מר עבור הכתב. הערעור שהגיש ביטון רוזן נגד פעיל מחאת קפלן, רועי נוימן, נמשך בהמלצת השופטת, והוא חויב לשלם הוצאות משפט נוספות בסך 10,000 שקל - זאת בנוסף לפיצויים בסך 80,000 שקל שחיוב לשלם בפסק הדין הקודם.
תחילת הפרשה בתביעה שהגיש ביטון רוזן נגד נוימן ומחאת ההייטק, בעקבות סרטון שפורסם ברשתות החברתיות בו נראה הכתב באולפן תחת הכיתוב: "זה כלי תעמולה. לצעוק לעברם בושה זאת מצווה". ביטון רוזן טען ללשון הרע, אך בית המשפט קבע כי מדובר בביקורת פוליטית לגיטימית.
בפסק הדין הודגש כי ביטון רוזן הוא איש ציבור פעיל המשפיע על הזירה התקשורתית-פוליטית ומביע עמדות נוקבות בעצמו. "הוא אינו יכול לנסות להשתיק ביקורת באמצעות הליכים משפטיים", נכתב בהחלטה, תוך הבהרה כי אין למנוע פרסום ביקורתי חריף ואין חובה להציג "תיקוני גרסה" למי שבוחר להתבטא בשידור חי.
כזכור, לאחר פסק הדין הראשון, פתח ביטון רוזן בקמפיין מימון המונים שזכה להצלחה רבה וגייס כ-250,000 שקל לטובת תשלום הפיצויים והוצאות הערעור. למרות הגב הכלכלי מהתומכים, הניסיון המשפטי הנוסף לא צלח היום בבית המחוזי.
מיד לאחר פרסום ההחלטה, פרסם פעיל המחאה רועי נוימן פוסט חריף ברשתות החברתיות: "מכונה שלמה של רעל מנסה להלך אימים על כל פעיל שמעיז להגיד את האמת. אין מה לפחד מהם, להילחם בהם בכל הכוח. עוד מעט נעיף אותם מהשלטון ואז יתחיל ניקוי האורוות". מטעם הלל ביטון רוזן טרם נמסרה תגובה לתוצאות הדיון.
תגובות לכתבה(62):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    חחחחח גם שופר וגם דביל עלוב
    ערן 05/2026/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עאלק כתב צבאי ,יותר לקקן מקצועי,עדיין הצליח לעקוץ את כת הביביסטים החמורים ב 250 אלף שקל .למזלם יש לחבורה הזאת את כת הסתומים
    סגור
  • 51.
    הלל
    א.ה. 05/2026/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלל - אתה חתיכת נבלה
    סגור
  • 50.
    יד רוחצת יד
    חיש גז 05/2026/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין היתכנות לסיוע ממערכת משפט צבועה, שכל כולה פועלת מכוח סבירות של בטן השופט על פי נטיותיו החברתיות הפוליטיות. כמו כן, הפעיל השמאלני צודק, אם חלילה יגיעו לשלטון, אוהווה איזה ניקוי אורוות יעשו, ואף שופט או יועמ"ש יעמוד על דרכם בדיוק כפי שהיה בתקופת ממשלת הריפוי והשיסוי, נהפוך הוא יסייעו ,עדם לטהר את כל המערכת מפטריוטים כלשהם. מדוע גם אנו כאשר לנו רוב מוחלט לא רק בציבור היהודי של מדינת היהודים אלא אף בחברה כולה כולל אוייבי המדינה המושבעים, אנו חסומים מלפעול ולטהר את האורוות מכל אלו שלדעת רוב העם הינם אוייבי העם?
    סגור
  • 49.
    אסטרטגיה חדשה..
    ברק הראל 05/2026/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בית המשפט מרושש פעילי ימין לקראת נפילתו. רפורמה משפטית עכשיו !
    סגור
  • 48.
    ביטון
    דניאל 05/2026/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה ביטון ביטון ביטון , אין רוזן. איזה אסון הבאתם עלינו חומניסטים ברברים.
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    הלל ביטון
    קאטו 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השופטים תמיד נגד הימניים גם אם הם צודקים 100%.
    סגור
  • 46.
    ערוץ 14 שלא נדע
    ימני ציוני 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בערוץ 14 עיתונות מקצועית לא קיימת
    סגור
  • 45.
    הביטון(המרוקאי)
    צחי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השתלט על הרוזן(האשכנזי).זו הבעייה שלו
    סגור
  • 44.
    כולו כלב בי'גי יומו
    יואב 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הגיע הזמן שקבלני הביצוע של מכונת הרעל ישלמו!
    סגור
  • ביטון
    לי 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי המטומטם הזה שנתן לו עצה לתבוע שמאלני בבית משפט ישראלי מערכת המשפט של ישראל היא שמאלנית מושחתת ורקובה סדום ועמורה
    סגור
  • 43.
    ........
    עודד 05/2026/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לצמצם את חוק לשון הרע זה משמש ככלי לסתימת פיות למי שאינו יכול להרשות עורך דין וכלי למדידת למי יש יותר גדול למי שכן
    סגור
  • 42.
    כל הכבוד
    אני 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כן ירבו5
    סגור
  • 41.
    חחחחח הקבצנים מהימין
    יש"ו של הימין כולם. 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז הבבון עשה הרבה כסף מקיבוץ הנדבות. שיסביר מה הוא הולך לעשות עם 160,000 ש"ח שהוא שנותרו לו מהנדבות שקיבל.
    סגור
  • 40.
    הכל מכור מראש
    יצחק יעקוב 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה היה ברור אתה ימין אין לך עם מי לדבר אם זה היה שמאל היו פותחים לו את הצורה
    סגור
  • 39.
    מה שחשבתה לך שתקבל שם סעד ?
    יהודי 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה נראה לך ? הכול ידוע וברור
    סגור
  • 38.
    עוד אחד לרשימה
    ג'קי 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם היה מסיר את השם ביטון העניין היה נגמר אחרת. בתי המשפט הפכו למעוזם שלכתבי ערוץ 14.
    סגור
  • 37.
    בושה
    שם שם 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מערכת משפט .נגד הימין על מלא.
    סגור
  • 36.
    דיקטטורה קפלניסטית
    אסרף 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    5 8
    שמאל שולט במדינה ב חסות בית משפט קפלניסטי.להחליף כול השופטים קפלניסטים.שמאל לפח הזבל.
    סגור
  • אמצעי מניעה
    דין 05/2026/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם לאבא שלך היה קונדום הוא היה חוסך לנו תגובות מטומטמות שחך
    סגור
  • חחח
    חחח 05/2026/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם לשלך היה קונדום האוויר שלנו היה יותר נקי
    סגור
  • 35.
    הוא פשוט לא עיתונאי וכולו מפיץ רוע ושקרים. (ל"ת)
    ברוטוס 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 34.
    עלק כתב צבאי
    הני 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ספר לנו בבקשה מאיפה המומחיות שלך
    סגור
  • מומחיות
    איתן 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אותה שאלה לכתבי 11,12,13 ניר דבורי וכשמותו
    סגור
  • יותר כמו לקקן מקצועי (ל"ת)
    ערן 05/2026/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 33.
    יש פתגם יפה בערבית למצב הזה
    הני 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כול כלב ביגי יומו
    סגור
  • 32.
    ערוץ 14 (ל"ת)
    Raffl 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    כל רשעות של השמאל היא לגיטימית בעיני מערכת המשפט
    Usa 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    7 9
    אם הףשמאלנים היו מגישים תביעה כזאת הם ניו זוכים בדין . מערגץכצ משפט מוטה ועושה אכיפה בררנית , אין פלא שאין שום אמון בשופטים ובכלל מערכת המשםט והאכיפה.
    סגור
  • אתה בבון? (ל"ת)
    הני 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 30.
    הרקפת 78
    בן גיגי מכלוף 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אך אפשר להשתיק בקורת. כנרא השופט שמאלן..
    סגור
  • 29.
    טוב מאוד. שילמד לקח (ל"ת)
    שלום 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 28.
    נפלא
    89 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    6 10
    החטא ועונשו...שלם ושתוק..גיוס המונים חחחח אתה תדבר שטויות ואנשים יוציאו מכיסם...קורע.
    סגור
  • 27.
    נוימן
    ב.ב 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צודק יהיה ניקוי אורוות של השמאל החייתי
    סגור
  • 26.
    הלל ביטון
    אפי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נויימן השם יעניש אותך ואת משפחתך אני מקווה שזה יהיה כואב מאד .
    סגור
  • 25.
    מבינים למה הקפלניסטים
    אליעזר 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    11 5
    נלחמו נגד הרפורמה משפטית, הנה . השופטים הם חלק בלתי נפרד מנוף קפלן
    סגור
  • ברור, יד רוחצת יד. דואגים לחונטה שלהם (ל"ת)
    עדי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 24.
    הלל ביטון רוזן
    פינ 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הלל ביטון רוזן הצדק איתך. אתה מוכשר ואהוב גאים בך. השופטים הם של השמאל. פעיל המחאה תתבייש לך. הלל סומכים עליך לערער על החלטה פוליטית ולא על פי צדק.
    סגור
  • 23.
    הציפיה משופטת בישראל להחליט נגד השמאל:( הצחקתם אותי:) (ל"ת)
    רוני 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 22.
    פיצוי חיפוי
    רוני 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לחלום זה מעולה...תמשיך עד שהמציאות תכה בך ואז תתעורר ותגלה מי נבחר...
    סגור
  • 21.
    חלומות
    Michaela hm 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הייתם ……. להחליף שלטון חלומות חלמאים
    סגור
  • 20.
    הו הא מה קרה ביטון אכל אותה
    ברוך 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    2 14
    ביטון משכורות בערוץ 14 ענקיות תשלם על זה והכסף ילך לאנשים ולמטרות טובות יותר' עשה לנו שמח ללג' בעומר
    סגור
  • 19.
    סטארטאפ הכנסות נוספות
    אמציה 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כסוקרים את כל המקרים של תביעות דיבה, אפשר להבחין במבנה של סטארטאפ חדש, לא משנה אם ימני תובע אנרכיסט, או האנרכיסט תובע ימני, תמיד האנרכיסט מנצח, והימני מחוייב בהרבה כסף. כמו באמירה, בן או בת, העיקר שתהיה ברית מילה. ואני חושב שמדובר בשת"פ בין האנרכיסטים ובין השופטים. יכול להיות שהם מתחלקים בהכנסות ? אולי השופטים מרגישים שהמשכורת שלהם לא מספקת, אז הם מייצרים הכנסות נוספות מהצד ? זה בטוח לא צדק ולא דין ולא אמת
    סגור
  • 18.
    מצוין
    אביל 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    2 9
    טוב מאד שישלם וכל אלו שתורמים לו כסף למימון שיהנו מההפסדים
    סגור
  • 17.
    פיצוי
    רותי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יופי. כן ירבו
    סגור
  • 16.
    השופטים של השמאל (ל"ת)
    גילי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    17 3
    סגור
  • 15.
    שוב דפקו את המרוקני (ל"ת)
    גדי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • אומרים מרוקו כאן משורש ריק (ל"ת)
    ברוך 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 14.
    דביל מושלם
    לא סובל ימנים טפשים 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מעניין מה הליצן עושה עם עודפי התרומות האדיוטיות
    סגור
  • 13.
    בית מש פח
    יהושפט 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    11 4
    בתי המשפט זה סרטן של המדינה
    סגור
  • 12.
    תפילה של צדיק שהתגשמה באיחור של כמה שני
    יומי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    28.5.2021 הלל ביטון רוזן הרגע הזה במהלך יום שישי נופל לך האסימון, שרק חמאס רוצחי הנשים והטף יכולים להציל את עם ישראל מממשלה עם שמאל קיצוני ותומכי טרור!
    סגור
  • 11.
    צדק
    בית המשפט 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אותו מותר לתקוף אבל את לוסי אהריש אסור כי היא מהצד הנכון ...
    סגור
  • 10.
    ביטון רוזן מערוץ 14
    חיים.א 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חויב ביטון רוזן בהוצאות משפט בסך 90 אלף שקל.צריך לעשות מקבית לאיסוף הסכום.תודה לכל התורמים..אני הראשון התורם
    סגור
  • אם לא הבנת הוא כהר גייס פי שלוש
    אילן האקדמאי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בערך 250 אלף. הבעיה היא השיפוט הפוליטי, כמו זה שביצע תנועות משגל לשוטרת מספר פעמים והשופטת הסססמאלנית הגדירה זאת חיכוך
    סגור
  • 9.
    כבודו
    פפ 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מעכשיו אפשר להגיד כבוד המחבל
    סגור
  • 8.
    למה ציפה ביטון
    הגון 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    7 6
    שבתי המשפט הקפלניסטים ישפטו לטובתו? במיוחד בתל אביב השופטים הם לצד המוחים משמאל. הם שקופים אין משפט בישראל יש מפלגה נוספת מחוץ לכנסת שיש לה כח רב מדי עד שהפכה לארגון פשע
    סגור
  • 7.
    הלל ביטון רוזן
    בטי 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    7 4
    למה ללכת לבית מחדפט בתל אביב תמיד שופט לטובת הקפלניסטים
    סגור
  • 6.
    עד שלא ישאר לו שקל.ככה פועלים נגד תועמלנים. (ל"ת)
    צדק 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    4 12
    סגור
  • 5.
    תמשיכו לחשוף
    ערוץ 14 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    את הנאלחים שבארץ. התחתית היא השונאים לנשק
    סגור
  • תמשיך לחלום
    קוקי 05/2026/05
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בלעדי אחים לנשק הליילים לא חכלו לתפקד כי לא היה להפ ציוד לממשלה לא היה איכפת
    סגור
  • 4.
    נוימן
    אברהם 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    6 8
    בתי המשפט שמאלנים רמאים.למציתי מדורות בכבישים ותוקפי שוטרים לא עשו כלום
    סגור
  • 3.
    מכונה
    עופר 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הם מהמחאה האבא והאמא של מכונת רעל וארס ושנאה
    סגור
  • 2.
    בית משפט (ל"ת)
    הפעם חייב להסכים עם 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 1.
    רועי נוימן
    אני 05/2026/04
    הגב לתגובה זו
    5 10
    כל הכבוד תענוג צרוף
    סגור