משפט

בשל שירות שלא סופק: תביעה ייצוגית בגובה של 8.2 מיליון שקל הוגשה נגד בזק בינלאומי

קבוצה המייצגת את לקוחות החברה תבעה את חברת הבת של 'בזק' שהתקשרו עם בזק בינלאומי לרכישת חבילת גלישה, ושילם עבור מהירות גלישה שאין בידה של בזק בינלאומי לספק
כפיר אדר | 
רן גוראון מנכ"ל בזק בינלאומי (צילום לילך צור דפי דלויה יחצ)
חברת התקשורת 'בזק' מסרה הבוקר (שני) דיווח מיידי לבורסה לניירות ערך בתל אביב, בדבר אישור תובענה ייצוגית נגד בזק בינלאומי חברת הבת שלה בהחלטת בית המשפט המחוזי מרכז.
התביעה הוגשה גם כנגד מפעיל תקשורת נוסף (בשנת 2016 כייצוגית ושבה נטען, בין היתר, כי בזק בינלאומי מוכרת ללקוחותיה מהירות גלישה באינטרנט, למרות שהתשתית במקום מגוריהם אינה מאפשרת להגיע למהירות זו) "החלטת אישור הבקשה".
הקבוצה שבשמה אושרה התביעה כייצוגית כנגד בזק בינלאומי הינה כל לקוח קיים של בזק בינלאומי אשר החל מיום אישור רפורמת השוק הסיטונאי בשנת 2015 ועד למועד אישור בקשת האישור, התקשר עם בזק בינלאומי לרכישת חבילת גלישה, ושילם עבור מהירות גלישה שאין בידה של בזק בינלאומי לספק, בהתחשב בערך הניחות המושפע ממרחק הלקוח מה-MSAG ,התדר, עובי הנחושת, כמות ואורך הפיצולים/חיבורים והפרעות מקווים סמוכים.
התביעה כוללת, בין השאר, סעדים כספיים של השבת סכומים שנגבו ביתר מחברי הקבוצה וכן פיצוי בגין נזקים לא ממוניים שנגרמו להם. תביעתה האישית של המבקשת כנגד בזק בינלאומי עומדת על סך 8.2 מיליון שקל נזק ממוני ו-100 ש"ח כנזק לא ממוני, כאשר סכום הנזק לקבוצה הוערך על ידי המבקשת בבקשה לאישור התובענה כייצוגית בסכום של מיליוני ש"ח רבים, אך אינו ניתן לאומדן בשלב זה. בזק בינלאומי מסרה כי היא לומדת את החלטת אישור הבקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה