משפט

התנצלות תוך 24 שעות או תביעה: האולטימטום שקיבלה מרב מיכאלי מעמיר פרץ

חבר הכנסת שפורש מהעבודה ומהכנסת שלח מכתב התראה לראש מפלגת העבודה החדשה לאור הדברים שטענה בסרטון לייב כנגדו: " בין שלל אמירותייך בסרטון, נאמרו על ידייך הדברים הבאים אשר מהווים סדרה של דברי לשון הרע"
כפיר אדר |  6
מרב מיכאלי, עמיר פרץ (צילום ערוץ הכנסת)
אחרי שעזב את מפלגת העבודה, חבר הכנסת היוצא והפורש למעשה עמיר פרץ שלח היום (רביעי) מכתב מעורך דינו לראש המפלגה החדשה מרב מיכאלי שתתנצל בפניו על סרטון לייב שפרסמה בפייסבוק שלה ושם הוא טוען נאמרו דברי לשון הרע נגדו.
אם מיכאלי לא תיעתר להתנצל ותסיר מהרשתות את כל הפרסומים, איים פרץ שהוא יתבע אותה על כך שמיכאלי רמזה שפרץ עומד מאחורי מחיקת אנשים מספר הבוחרים. ניתנה לה אפשרות להתנצל על הדברים תוך 24 שעות, אחרת יעבור הנושא לטיפול משפטי וימשיך את מערכת היחסים הרעה בין השניים.
 
במכתב ההתראה בטרם תביעה נכתב: "בשם מרשנו שר הכלכלה והתעשייה מר עמיר פרץ, הרינו לפנות אלייך בהתראה דחופה זו. הסרטון שודר על ידך בשידור חי ומאז הסרטון מצוי בדפים שונים במרשתת לרבות בפייסבוק. בין שלל אמירותייך בסרטון, נאמרו על ידייך הדברים הבאים אשר מהווים סדרה של דברי לשון הרע נגד מרשנו: "אלפים של חברות וחברי מפלגת העבודה פשוט נגרעו ממספר הבחורים, פשוט לא נתנו להם להצביע, זה אחרי שפרץ נלחם בפריימריז האלה, ניסה למנוע אותם בכל מחיר, הוא מנסה למנוע מכן ומכם ללכת להצביע, אל תתנו לו לקחת לנו את הבית, אל תתנו לכל הדברים והמכשולים האלה שפרץ והאנשים שלו שמו בכוונה כדי למנוע מכם להצביע, אל תתנו להם לנצח, אל תתנו להם לקחת לנו את המפלגה, אל תתנו להם לעשות את זה".
"הפרסום האמור מהווה לשון הרע, כהגדרת המונח בחוק איסור לשון הרע. מדובר בהאשמות חמורות שהינן דברי בלע ורשע, דברים שאינם אמת. ברי, כי לא יכולה לעמוד לך הגנת תום לב - שכן הדברים הינם שקר ובלע, מטרתם הברורה לפגוע בשמו הטוב של מרשנו. ולא כל הגנה אחרת הקבועה בדין. עוד למותר לציין, כי הפרתו של חוק איסור לשון הרע, כוללת בחובה גם סנקציות פליליות ודי באלו כדי ללמוד על חומרת הדברים".
"אשר ועל כן, הנך נדרשת בזאת לאלתר ולא יאוחר מ-24 שעות ממועד קבלת מכתבנו זה, ה-28 בינואר בשעה 18:00, להסיר את הסרטון מדף הפייסבוק שלך, כמו גם את יתר הפרסומים שבוצעו על ידייך, ואם וככל שבוצעו ובכל אמצעי תקשורת, לפרסם בתיאום עם מרשנו תיקון או התנצלות אשר יפורסמו במקום, במידה, בהבלטה, בתפוצה ובדרך בה פורסם הפרסום הדיבתי דלעיל במסגרתו תחזרי בך מכל דברי לשון הרע האמורים לעיל. היה ותחברי להתעלם מדרישת מרשנו, ייאלץ לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו כדי להגן על זכויותיו, לרבות פנייה לערכאות משפטיות, במסגרתה תוגש נגדך ללא התראה נוספת גם תביעה כספית, לפיצוי מרשנו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מירב=גזענות
    שלמה רמת השרון 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה חשבתם מירב לא היתה רוצה לראות מזרחיים בראש היא לא סובלת אותנו
    סגור
  • 5.
    מירב,...
    אורה 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאוד, עמיר, תסתום לה את הפה המצחין שלה לאפסה ...רק לומדים, מיהם כיום מצביעי העבודה, מה הם חושבים בדיוק...אנטי ציונים...
    סגור
  • 4.
    שקרן, עם ובלי שפם
    חיים 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תתבע יגללו אותך בזפת ונוצות חצוף שכמוך רודף בצע ושררה
    סגור
  • 3.
    ככה זה שמאל רק יודעים לשנוא.לפנק לפנק (ל"ת)
    ביבי הפטיש 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    על תאיים פשוט תיתבע !!!
    אסף 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ראה יגאל סרנה !!!
    סגור
  • 1.
    אם הוא תובע, אני מגלח את הבול***
    קניגסברג 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כן, כן. אני לא צוחק. יש לי כלב בולדוג שמשיר שיער בכל הבית. אם פרץ תובע, אני מגלח אותו.
    סגור