משפט

ניסיון הרצח של שירה איסקוב: הפרקליטות סירבה להסדר טיעון עם אביעד משה

פרקליטות מחוז דרום הודיעה כי היא דוחה את כל ההצעות להסדר טיעון עם אביעד משה, זאת לאחר שעורכי דינו פנו לפרקליטות עם הבקשה. כזכור, משה מואשם בניסיון הרצח של אשתו שירה איסקוב
ארנולד נטייב |  1
שירה איסקוב אביעד משה (צילום רשתות)
פרקליטות מחוז דרום הודיעה הערב (שלישי), כי היא דוחה את כל ההצעות להסדר טיעון עם אביעד משה, זאת לאחר שעורכי דינו פנו לפרקליטות עם הבקשה. כזכור, משה מואשם בניסיון הרצח של אשתו שירה איסקוב, זאת לאחר שתקף אותה באלימות חמורה ודקר אותה כ-20 פעם, בערב ראש השנה בביתם במצפה רמון. 
שירה איסקוב עתידה להעיד בבית המשפט בדיון שקבוע בסוף החודש. מדובר בכתב אישום חמור והפרקליטות תעמוד על הרשעה וענישה ההולמות את נסיבות המקרה. אתמול, הוועדה למעמד האישה דנה במדיניות הפרקליטות בהסדרי טיעון בעבירות אלימות במשפחה. בוועדה בראשות ח''כ עודד פורר, השתתפה גם שירה איסקוב.
איסקוב אמרה: "חייבים לעשות פה שינוי, כשמתחילים משא ומתן להסדר טיעון, לקורבן אין בכלל מילה בנושא. אף אחד לא ישאל את דעתי או דעתה של מישהי אחרת שנפגעה. החשש של הקורבן זה שהיא צריכה לחשוש לחייה, יחד עם מחשבות של מה יקרה אחרי שהפושע ישתחרר".
עוד אמרה: "במקרה שלי, הסנגור של אביעד משה לא יעשה לי חיים קלים, הוא יחקור אותי. ואני שואלת עוד שאלה - למה צריך לעבור את זה שוב ושוב? נתתי את העדות שלי כבר במשטרה, למה אני צריכה עוד פעם לראות את האיש הזה שניסה לרצוח אותי, ואמר לי:'את לא תהיי האמא של הילד שלך'?"  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת
    רלי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסה לרצוח(ויש הוכחות) ומזל שלא הלך לו. אז זה שלא הצליח לו הוא לא נקרא רוצח?
    סגור