משפט

פאפא דיגיטל משיבה אש: אמוזה עקצה אותנו בשלושה מיליון שקלים

אחרי שחברת אמוזה שהקימו מישל טרוני ודניס צ'רקוב נחשפה כהונאת פירמידה שקרסה, "פאפא דיגיטל", אותה האשימו כמה פעמים בחובות של אמוזה, יוצאת למתקפה נגדם ומשיבה אש
מערכת ice |  17
אמוזה (צילום מתוך אינסטגרם)
פאפא יצאה היום (רביעי) לראשונה בהודעה לעיתונות, כנגד הטענות שמישל טרוני ודניס צ'רקוב השמיעו כלפיה בימים האחרונים. דיגיטל טוענת כי חברת אמוזה חייבת לה לכל הפחות שלושה מיליון שקל. עם חשיפת המסמכים החשבונאיים ובירור עומק העקיצה, הסכום יכול להכפיל את עצמו ומעבר לכך, אומרים בפאפא. "בתחקיר של כאן 11 שהביא דניאל אלעזר נחשפה שיטת אמוזה ונראה באופן ברור, כי הטענות נגד פאפא תלושות מהמציאות. בראיון של מישל טרוני ב'צינור', הוא אף תיאר כיצד העביר כסף למשקיעים-לקוחות, מיד אחת בחברה ליד אחרת, בצורה שגרמה לגיא לרר לומר "בהגדרה היבשה זו הונאת פירמידה".
לאחר שאמוזה הגישה כתב תביעה נגד חברת פאפא דיגיטל, אתמול הגישה פאפא כתב הגנה בכתב ההגנה בו מפרקת פאפא את אמוזה מטענותיה, ומבהירה כי הציוד שפאפא דיגיטל הוציא מהמשרדים שייך לפאפא. עוד טוענים כי אמוזה ביימה עבירות סייבר, וכן הוצגה חוות דעת כי פאפא מילאה אחר התחייבויותיה במסגרת השותפות והקימה את שני האתרים "אמוזה מארט" ו"אמוזה שופס" וסיפקה יותר מ- 10,000 סרטוני מוצר. בכתב ההגנה אף הוצגו הוכחות לכך שאמוזה "המציאה" פגישת "בוררות" שלא היתה ולא נבראה כחלק מהניסיון להשמיץ את אנשי פאפא דיגיטל.

בנוסף, הוצגה התכתבות וואטסאפ חברית בין איתי מלחי ודניס צ'רקוב שנערכה יום לאחר שפאפא פינתה את הציוד שלה מהמשרדים המשותפים במטרה לסיים את ההתקשרות, בשיחה זו אין רמז דק לגניבה של ציוד. בשיחה נוספת שנערכה יום לאחר פגישה בה לכאורה נערכה "בוררות" שואל דניס לשלומו של איתי ומספר לו על תאונת דרכים שמישל עבר. שיחה שלא מראה שהיה דם רע בין השניים, ובכך סותרת את הטענות ל"גניבה" לכאורה של ציוד ול"בוררות" בין החברות.
הטענות של אמוזה על "בוררות פלילית" מוצגות כניסיון טקטי לבשל ראיות, כדי להתמודד עם דרישת פאפא דיגיטל לשלם לה סכומים שהובטחו ולא שולמו בסך של לכל הפחות 3 מיליון ש"ח. בין היתר, טענו צ'רקוב וטרוני כי מיד לאחר פגישה בין אמוזה לפאפא ב-8.3.2021 הגישו תלונה במשטרה. אך זו הוגשה רק ב-18.4.2021 וזאת רק לאחר שנדחו טענות אמוזה בדיון מיום 31.3.2021
"שלושה מיליון שקלים חברת אמוזה עקצה מאיתנו", אומר איתי מלחי, בעלי פאפא דיגיטל. "וזו רק הערכת ראשונית. לאחר שייחשפו המסמכים החשבונאיים, הסכום צפוי לעלות. במשך חודשים עברנו מסע הכפשה אגרסיבי ואלים מצד דניס ומישל. התחקיר בכאן 11 והראיון שערך לרר ב'צינור', חשפו ללא צל של ספק את העוול שנעשה לנו. גם עקצו אותנו וגם ניסו, ונכשלו, בלהדביק לנו את האשמה במעשיהם".
"חברת פאפא דיגיטל היתה אחראית על בניית החנויות הדיגטליות. החברה לא עסקה בשיווק, מכירה או יצירת משפכים שיווקיים – פעילות עצמאית של חברת אמוזה. הסכסוך העסקי בין שתי החברות, החל לאחר שהתברר לפאפא דיגיטל, שחברת אמוזה מעלימה מפאפא הכנסות ממכירת חנויות דיגטליות לטובת 'גלגול' פעילות המשפכים של חברת אמוזה. פאפא דיגיטל ממשיכה גם היום לתת שירות ללקוחות שרכשו חנויות דיגיטליות." 
מחברת אמוזה נמסר כי "הדיאלוג מול פאפא דיגיטל מתנהל בבית המשפט, שם אנו בטוחים שהצדק ייצא לאור לצד האמת בפרשה".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    פאפא דיגיטל איתי מלחי פשוט להזהר מנוכלים
    גל 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלל זה הם לקחו את הציוד בלילה לאחר בדיקה נבלות .זה מה שאומרים להיות גנב בלי מצפון
    סגור
  • 14.
    ??
    רעננה 07/2021/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לצערי זה דיי ברור שדניס ומישל עקצו המון אנשים בושה !!
    סגור
  • 13.
    שיטת הפירמידה היא מחוץ לחוק
    טל 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מישל ושוטפיו עקצו אנשים צעירים בשיטת הפירמידה ,זאת שיטה פילילית. בעולם נכנסים על זה לכלא ,הם מנסים להאשים חברה שנתנה להם שירות וגם אותה ניצלו . כשאומרים לכם השקעה פסיבית או 500 אחוז רווח ,אין חיה כזאת ,הכל שקר ורמאות . האנשים שאומרים שהרויחו מהם ,הם אנשי המכירות שלהם. שגם קשורים לכל הגניבה והרמאות מאנשים תמימים. שרצו להאמין ולהרוויח כסף . מקווה שיקבלו את עונשם במהרה .
    סגור
  • 12.
    מי משקיע כסף באנשים שניראים כמו עבריינים???
    בחור ת״א 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אין להם אפילו חזות של עסק רציני. ולגבי אהרוני, המוח שכניראה מאחורי כל זה - תדעו שברגע שאתם נתקלים בבן אדם שמדבר כמו איש מכירות קלאסי ומבטיח לכם חלומות, תדעו שאתם המוצר שהוא מוכר. נקודה.
    סגור
  • 11.
    יובל
    יובל 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גיא לרר ואוו!!! תותח!!!! שלוש נוכלים ומישל משחק אותה קורבן אבל נוכל אלים!
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    מצטער אבל גם מהתחקיר בטלויזיה לא הבנתי כלום וגם מהכתבות
    כמה שאלות 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הבנתי שאמוזה הציעה שירותי קידום מכירות למוצרים ושירותים ואותו קידום מכירות ממומן ע״י משקיעים קטנים שאמורים לקבל 50% אחוז מהרווחים. הבנתי גם שהם שכרו את פאפא דיגיטל כדי ליצור חנויות וסרטונים עבור אותם מוצרים, אולי גם דפי נחיתה וקידום דיגיטלי אחר. די ברור לי שאין פה סיטואציה של פירמידה, זה בכלל לא רלוונטי. האם יש פונזי? צריך לבדוק האם התשלום למשקיעים בא באמת מרווחים אמיתיים על הקמפיינים בהם השקיעו או מכספי משקיעים חדשים, הנתון הזה לא מובא. לגבי המחלוקת בין פאפא לאמוזה, אף אחד לא הביא נתונים של מרכיבי התשלום לפאפא, האם זה היה תמורת שירות ואם כן מה הם היו צריכים לספק? האם כלל אחוזים ממכירות? כמה מכירות אכן היו ומה היו האחוזים, בלי זה אי אפשר לדעת מי חייב כסף למי והם יש פה רמאות מצד אחד או שני. המספרים שהובאו בכתבות מכל הכיוונים כולל הכתב לא מתחברים וגם לא תמיד רלוונטים, למשל הטענה ש-12 מיליון היו צריכים להיות משולמים לגוגל ופייסבוק תלויה במספר הקמפיינים ונתון זה לא הובא הרי לא כל כספי הקמפיין הולך לזה, יש גם סירטונים, תכנים, דפי נחיתה ועוד. אני גם לא בטוח שהם באמת קיבלו 30 מיליון מלקוחות.
    סגור
  • 9.
    כמה שקרים במקום אחד
    לקוח של אמוזה 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 13
    מערכת אייס, עד כמה אתם נואשים לכסף, שמשלמים לכם עבור כתבות לא אמינות. תהיו בריאים. אני לקוח של החברה ואני שמח לראות שלמרות כל הקושי, אמוזה ממשיכים לעבוד ולתת בראש, ולא מתייחסים לעבריינים מכפר שלם,עם אבא עבריין, ואחים שעוסקים במכירת חומרים לא חוקיים (לפי השמועות)
    סגור
  • כמה שילמו לך על התגובה
    אחד העם 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    טוקבקיסט של אמוזה, כמה משלמים על כל תגובה ליצנית שכזו?
    סגור
  • לא שילמו לו
    מאה ואחד 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התגובה הזאת היא נדל"ן/נכס דיגיטלי או משפך אם תרצה, בהשקעה מינימלית פרסומים על גבי התגובה יניבו לך הכנסה פאסיבית של 80,000 תוך שנה. פ-א-ס-י-ב-י-ת.
    סגור
  • 8.
    דניס ומישל אלופים והאמת עוד תצא לאור בבית משפט (ל"ת)
    אביגדור מליחי 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור
  • 7.
    לא הבנתי,לקוחות טוענים שנעקצו ב30 מיליון
    גל 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהנחה שחברת אמורה צודקת ועקצו ב-3 מיליון ,היכן נעלמו 27 מיליון של לקחות??
    סגור
  • 6.
    מי משקיע אצל אנשים שאין להם קבלות וניסיון??
    יוחנן המטביל 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה טמטום יש בציבור??
    סגור
  • 5.
    מישל אמר שמרוויחים מליונים וזה כבר שקר אחד
    יעל 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אל גל השאר כבר לא צריכים להוכיח. שקר אחד גדול מעיד על הבנאדם ואומר לכולם להזהר.
    סגור
  • 4.
    אין ספק בכלל שהעוקצים הם דניס, מישל והשלישי
    אבי 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    17 2
    אבל, וואלה ניראה שפאפא דיגיטל סיפקו מעט מאוד בהרבה כסף. לכל הפחות הם מכרו לאמוזה איזה אותופיה טכנולוגית ללא גיבוי. או שפשוט תימכרו להם משהו זול ביקר (2 דברים שאמוזה עשו פי כמה וכמה ללקוחות שלהם). בסופו של יום גם אם יש אמת בחלק מטענות אמוזה, המספרים לא מסתדרים, הכנסתם 22 מיליום, 2 מליון לפאפא זה 20, 3 מליון על פירסום (שכניראה כולו היה פירסום של אמוזה להביא עוד לקוחות שזה נוכלות בעצמה) ואנחנו ב17... איך הגעתם למצב ששילמתם מס הכנסה אם טענתם שאתם בהפסדים ומישל מוציא מכיסו????? מס הכנסה משלמים על רןוחים. בקיצור הרבה רעש וצילצולים, אבל סוף מכרו לאנשים לוקשים ויש כאלה שממשיכים לקנות את השקר שלהם
    סגור
  • 3.
    גם אם פאפא דיגיטל
    רחל 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    19 1
    היו נותנים להם שירות בחינם , הכי מהיר ואיכותי בעולם , לא היו מצליחים ליצור לבן אדם הכנסה של מאות אלפי שקלים מדפי נחיתה , אם זה היה הגיוני חברות היו נכנסות לנישה הזאת ועושות את זה בעצמם בלי לקוחות קצה
    סגור
  • 2.
    תקרעו להם את הצורה טפווווו עליהם חלאות
    עמוס 07/2021/07
    הגב לתגובה זו
    27 2
    פאפא דיגיטל חזק ואמץ תקרעו אותם את הזבלים נבלות עוכרי ישראל
    סגור
  • 1.
    x@a.com
    חבר 07/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מכיר את האנשים מקרוב. חבל שהלכו בדרך זו. מתבייש בהם.
    סגור