משפט

חשד: זה מפיץ התוכן המיני בטלגרם של מאות ישראליות

חקירה במחוז תל אביב הובילה לאיתור ואיסוף ראיות נגד החשוד בן ה-20, שנעצר בביתו באופקים. השוטרים חשפו במהלך פעילותם מספר קבוצות, חלקן סגורות, שכללו תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ישראליות, לרבות עשרות קטינות, בהם צפו על פי החשד אלפי חברים בקבוצה - תמורת תשלום ששילמו למנהלי אותן קבוצות

כפיר אדר |  1
טלגרם (צילום Pixabay)
בתום חקירה סמויה נעצר הבוקר (שני) תושב הדרום, בחשד להפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות תמורת תשלום באמצעות אפליקציית טלגרם, תוך שימוש בקבוצות ייעודיות באפליקציה - ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות. 
שוטרי מחלק הפשיעה המקוונת במחוז תל אביב, ניהלו במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה ומורכבת בפרשייה שהתמקדה בחשד לסחר בתמונות וסרטונים מיניים של הנפגעות. הם ביצעו מעקב רשתי סמוי ואיסוף ראיות נגד מקור הסחר וההפצה, לשם הבאתו לדין, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.
השוטרים חשפו במהלך פעילותם מספר קבוצות, חלקן סגורות, שכללו תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ישראליות, לרבות עשרות קטינות, בהם צפו על פי החשד אלפי חברים בקבוצה - תמורת תשלום ששילמו למנהלי אותן קבוצות. 
כאמור, הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו שוטרי מחוז תל אביב אל ביתו של החשוד, תושב אופקים כבן 20, ועצרו אותו לחקירה, לצד תפיסת מחשבים, התקני אחסון וראיות נוספות. החקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למשטרת ישראל
    זלוטופולסקי 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מפרסמים את שמו של הנאלח ? למה מגיעה לו הגנה כלשהי על פרטיותו ? ואם זו הגנה על משפחתו הטינופת היה צריך לקחת בחשבון שאם יתפסו הקלטנו גם שם משפחתו יפגע (פתח מתחת לפני).
    סגור