משפט

אבי ניסנקורן יודח מהמועמדות לתפקיד השווה מאות אלפי שקלים?

שלושה מלונאים עתרו נגד חבר הכנסת לשעבר בטענה כי אינו כשיר להתמודד לתפקיד נשיא התאחדות המלונות בישראל, כאשר לפי כללי תקנון ההתאחדות, יכולים להתקבל כחברים, רק מי שהם בעלים או מנהלים של בית מלון או רשת מלונות
כפיר אדר |  1
אבי ניסנקורן (צילום רשתות)
הבוקר (חמישי) הוגשה עתירה לבית הדין של התאחדות המלונות בישראל, בדרישה לקבוע, כי חבר הכנסת לשעבר אבי ניסנקורן אינו כשיר להתמודד לתפקיד נשיא ההתאחדות, לפי כללי תקנון ההתאחדות.
העותרים שהם שלושה מלונאים, טוענים, כי בפני הוועדה, שמתפקידה לקבוע את כשירות המועמדים, לא הוצג כל מסמך המעיד על כשירות ניסנקורן, ובהינתן העובדה, שאינו בעלים או מנהל של בית מלון, הרי שההודעה לפיה הוא כשיר להתמודד, נמסרה בלא סמכות ובניגוד לדין. על פי תקנון ההתאחדות, יכולים להתקבל כחברים, רק מי שהם בעלים או מנהלים של בית מלון או רשת מלונות. 
 
לוועדה נמסרה הודעה בעל פה לפיה, ניסנקורן מונה לאחרונה לתפקיד דירקטור, אלא שכנראה מדובר באגודה שיתופית וכלל אין בה תפקיד כזה. עוד ברור, כי אם היה מינוי, הוא נעשה באופן פיקטיבי, רק כדי לאפשר את מועמדותו.
ניסנקורן מתמודד מטעם הרשתות הגדולות של בתי המלון ומעורר זעם רב בקרב המלונאים העצמאיים, שדורשים, כי ההתאחדות תפעל למען כלל הענף - כלל בתי המלון והמלונאים, רשתות - כעצמאיים ולהיפך.
ישי ברנע, המועמד לנשיאות, הסביר כי: "התאחדות המלונות בישראל היא לא עסק פרטי. הגיע הזמן להחזיר את ההתאחדות לשירות המלונות והמלונאים, ולהפסיק למכור ג'ובים למי שאין להם - לא קשר ולא עניין במלונאות ובתיירות".
על פי ההערכות, לאמיר חייק היה "החזר הוצאות" שוטף של בערך 30,000 שקל לחודש בתוספת חדר בהתאחדות ושירותי מזכירה, כאשר בימים אלו לקראת בחירת הנשיא החדש, דנים על כך שהחשבון יעלה, אך אין נייר רשמי בנושא.
תגובת אבי ניסנקורן תובא לכשתתקבל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב מאוד, הפיל ממשלה
    א 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזכור שאבי ניסקורן הפיל את הממשלה הקודמת.
    סגור