משפט

עוקץ המשטרה נחשף: כך נלכדה כנופיית הפדופילים המסוכנת

בתום תרגילים מתוחכמים שבוצעו על ידי המשטרה בארה"ב, כנופייה בת 11 פדופילים נלכדה והובאה למעצר. כך פעלו השוטרים כדי לעצור את הפגיעות
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
מבצע עוקץ סמוי בדרום קרוליינה עצר 11 גברים שנעצרו והואשמו ביצירת קשר עם ילדים באמצעות פלטפורמות ואפליקציות שונות של מדיה חברתית ותיאום להיפגש לפעילות מינית.
השריף של מחוז לקסינגטון, ג'יי קון, בהכרזה על מעצרם של 11 גברים ביום שני, הסביר כי קציני אכיפת החוק העמידו פנים לבני נוער קטינים כאשר החשודים שלחו להם הודעות באמצעות אפליקציות מדיה חברתית. אפליקציות אלה כללו את אפליקציית ההודעות הנייד הפופולרית Kik, כמו גם Google Voice, Textnow, Skout ו-Facebook Messenger, כך דיווח העיתון The State, המבוסס בקולומביה.
"לאחר שהחשוד ביקש להיפגש עם 'הילד', הבלשים הוצבו במקום מפגש שנקבע מראש כדי לעצור אותם", אמר קון בהצהרה. "אין ספק לגבי כוונתם של החשודים הללו כאשר ההודעות והתמונות שהם שלחו נבדקים".
"זו הסיבה שחשוב להורים לדעת עם מי הילדים שלהם מתקשרים באינטרנט כי טורפים מיניים מחפשים הזדמנויות לנצל אותם", הוסיף השריף. לדבריו, לא נעשה שימוש בילדים אמיתיים או שנפגעו במהלך המבצע.
 
הגברים המואשמים הם: כריסטופר מייקל אלכסנדר, 30, גילברט, דרום קרוליינה, בריאן קית' בין, 61, קינגס מאונטיין, צפון קרוליינה, ג'ייסון ברנדון דייויס, 41, לקסינגטון, דרום קרוליינה, רודני קרלטון פוסל, 25, ליסוויל, דרום קרוליינה, טרי דוויין גוינס ג'וניור, 23, גילברט, דרום קרוליינה, ניקולס בנקס ג'פקואט, 33, קולומביה, דרום קרוליינה, רוברט מיטצ'ום ניקולס, 67, פירנצה, דרום קרוליינה, קארל ג'ורדן פלאט, 28, קולומביה, דרום קרוליינה, ג'ורג' סטנלי סוייר ג'וניור ., 42, לקסינגטון, דרום קרוליינה, האנטר אלן טראמל, 20, ניוברי, דרום קרוליינה, טרי וויליאם וולקה, 29, אלגין, דרום קרוליינה.
בנוסף למחלקת השריף של מחוז לקסינגטון, המבצע כלל גם את משרד התובע הכללי של דרום קרוליינה, ה-FBI, חקירות ביטחון המולדת, השירות החשאי של ארה"ב, שירות החקירות הפליליות של הצי, שירות המרשלים של ארה"ב, משטרת קייס, משטרת הר פלזנט, משרד השריף של מחוז צ'רלסטון, משרד השריף של מחוז אורנג'בורג, משרד השריף של מחוז מריון, משרד אייקן לבטיחות הציבור, משרד השריף של מחוז אייקן, משטרת מערב קולומביה, משטרת אירמו, משרד השריף של מחוז קרשו ומשטרת קמדן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה