משפט

המועמד היהודי למשרת מושל ניו יורק הותקף בחפץ חד

לי זלדין, חבר קונגרס רפובליקני המתמודד על תפקיד המושל במדינה הנשלטת בידי הדמוקרטים, הותקף על ידי אדם שעלה לבמה בזמן נאום קמפיין, נאבק עם המועמד ושלף חפץ חד. זלדין לא נפגע, האיש נעצר
מערכת ice | 
תוקף המועמד למושל ניו יורק נעצר (צילום קמפיין לי זלדין)
חבר הקונגרס האמריקני היהודי מהמפלגה הרפובליקנית, לי זלדין, הותקף אמש (חמישי) במהלך עצירת קמפיין בפרינטון, ניו יורק. התוקף שלף לכאורה חפץ חד במהלך התקיפה.
זלדין היה באירוע "ותיקי מלחמות החוץ" (וטרנים) ונשא נאום על רפורמת הערבות, כאשר גבר עלה לבמה ו"נאבק איתו קצת, ושלף להב", לדברי עד. המאבטחים השתלטו עליו והורידו אותו מהבמה. לאחר הפיגוע חזר זלדין לבמה והמשיך לדבר, לפי הדיווח.
משרד השריף של מחוז מונרו אמר לפוקס ניוז כי הוא "מודע לתקרית בנאומו של מועמד המושל זלדין הערב. חשוד נמצא במעצר והעניין נחקר. אנו נעדכן ככל שמידע נוסף יהיה זמין".
קייטי וינסנט, דוברת מסע המושל, אמרה שזלדין וסגן המושל המועמד אליסון אספוסיטו כרגע בטוחים למרות המתקפה.
 
"חבר הקונגרס זלדין, אליסון אספוסיטו וכל חברי צוות זלדין בטוחים בעקבות המתקפה הלילה. יש לעשות הרבה יותר כדי להפוך את ניו יורק לבטוחה שוב. העניינים יוצאים משליטה במדינה הזו. למרבה הצער, חבר הקונגרס זלדין הוא רק הניו יורקר האחרון שחייו הושפעו מהפשע והאלימות שיצאו מכלל שליטה בניו יורק. זה צריך להיפסק! למרבה המזל, עדיין יש לנו גברים ונשים יוצאי דופן ברשויות אכיפת החוק שעונים לקריאה להגן על הרחובות שלנו", אמר וינסנטז.
איאן ווינר, שהיה באירוע, אמר לפוקס ניוז דיגיטל כי בתחילה רוב האנשים חשבו שהתוקף לכאורה נמצא על הבמה כדי לתקן דגל או משהו שלא במקום, אבל אז מישהו צרח "תעצרו אותו, הוא לא איתם". 
בקמפיין נכתב כי אדם עלה על הבמה וניסה לדקור את זלדין, אך הופל על ידי כמה אחרים שנכחו באירוע. הקמפיין שיתף תמונה עם פוקס ניוז דיגיטל, שנראה כי מראה את הלהב ששימש את התוקף לכאורה, אשר מרוסן בתמונה.
מושלת ניו יורק הנוכחית, קתי הוצ'ול, אמרה כי היא מגנה את התקרית "בביטויים הכי חריפים שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה