משפט

חברת הכבלים תצטרך לפצות את משפחת הנרצחת במיליארדים

לאחר שחבר המושבעים פסק כי חברת צ'ארטר תשלם פיצויים למשפחת הנרצחת מדאלאס בגובה 1.1 מיליארד דולר, השופט רנטריה הפחית את הסכום 
מערכת ice | 
תביעה (צילום shutterstock)

Charter Communications תשלם מעל מיליארד דולר למשפחתה של אשה בת 83 שנרצחה בביתה על ידי טכנאי כבלים, כך קבע שופט מחוזי בדאלאס טקסס, ארה"ב. בדיון הקודם באותו בית משפט קבע חבר המושבעים כי החברה תשלם 7 מיליארד דולר על נזק העונשין ו-337.5 מיליון דולר כפיצוי, אבל השופט חואן רנטריה שינה את החלטתו וקבע שהסכום שיינתן למשפחה יהיה 750 מיליון דולר ולמעשה, בסיכום עם הפיצוי, 1.1 מיליארד דולר.


זה לא מפתיע שהשופט רנטריה הוריד את הסכום שנקבע בדיון הקודם והיה גבוה פי 20 מהסכום שהוא עצמו קבע בדיון האחרון. סכום הפיצויים יפוצלו בין העיזבון לארבעת ילדיה הבוגרים של קורבן הרצח בטי תומס. 

 



הטכנאי של חברת ספקטרום, רוי הולדן, הודה באשמה ב-2019 ברצח הלקוחה בטי תומס ונגזר עליו מאסר עולם באפריל 2021. חברת צ'רטר הואשמה בהעסקת הולדן מבלי לבדוק את היסטוריית ההעסקה שלו ומבלי לשים לב לדברים חריגים בהתנהגותו שבין היתר כללה גניבת כרטיסי אשראי והמחאות מלקוחות מבוגרות. במשפט שהתנהל סביב הגניבה, השופט רנטריה אמר: "צ'רטר ביצע את הפשע ביודעין ובמכוון". הפיצויים שנקבעו במשפט הזה הגיעו ל-375 מיליון דולר וחולקו כך שצ'רטר שילמה 337.5 מיליון והולדן 37.5 מיליון.

חברת צ'רטר עדיין מתכננת לערער על הפסיקה של השופט, כך אמר דובר החברה. בהצהרה קודמת אמרו בחברה שאי אפשר היה לצפות את הפשע, ושבבדיקת הרקע הפלילי של הולדן לפני העסקתו לא היו מעצרים, הרשעות או כל התנהגות קרימנלית אחרת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה