משפט

גיא פינס ניצח במשפט: זה הפיצוי שיקבל מיהודה נהרי

נהרי שהגיש תביעה על סכום של חצי מיליון שקלים נגד גיא פינס וקשת, זאת אחרי שזמן קצר  לאחר פרסום התלונות של השחקן נגד אסי עזר בגין הטרדה מינית, נאלץ לשלם הוצאות משפט ולמשוך את תביעתו
מערכת ice |  1
גיא פינס, יהודה נהרי (צילום מסך קשת 12, פייסבוק/ יהודה נהרי)
שמונה חודשים אחרי שיהודה נהרי הגיש תביעה על סכום של חצי מיליון שקלים נגד גיא פינס וקשת, היום (שני) הסאגה הגיעה לסיומה כאשר על פי הכתב ערן סוויסה מ"ישראל היום", נהרי נאלץ למשוך את התביעה ולפצות את הנתבעת בהוצאות משפט.
פינס, באמצעות עורך הדין אורי בסט ממשרד ריינגולד בסט, טענו בכתב ההגנה שאין בסיס לתביעה. שופט בית משפט השלום אילן רונן קיבל את טענתם כי בפרסום לא היה לשון הרע ונהרי (שלא הופיע כלל לדיון) משך את התביעה בעקבות המלצתו, וחויב גם בהוצאות המשפט.
כזכור, לטענתו של נהרי, הדיווח על התפקיד החדש שהוא קיבל ופורסם בסמוך לטענות נגד אסי עזר, נועד כדי לקשור ולחבר בין שני האירועים, אף שבפועל הוא לוהק לאותו תפקיד כבר חודש וחצי לפני.
 
״מר גיא פינס פגע בשמו הטוב והוציא את דיבתו של נהרי באמצעות האינסטגרם, וכך פגע בשמו הטוב על ידי הטיית הציבור, עיוות המציאות, ומתן מצג שקרי שהתובע קיבל תפקיד בעקבות דבריו נגד מר אסי עזר. פרסום זה הינו שקרי ופוגעני. אין איך להביע את הזעזוע העמוק ממעשיו החמורים של פינס לייצר אייטם זול על חשבון התובע", כל בלשון התביעה שהגיש נהרי.
עוד נכתב כי "הפגיעה עקב פרסום דברי לשון הרע היא חמורה ועלולה להתעצם בעתיד ולגרום לתובע נזקים נפשיים, כלכליים ותדמיתיים. התובע נפגע עד עמקי נשמתו. נגרם לו ולבני משפחתו מפח נפש רב".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הפיצוי? (ל"ת)
    תומר 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור