טלוויזיה

גיא פינס יספוג תביעה מיהודה נהרי? זה הדיווח שהסתבך

אחרי הפרשה שטלטלה את עולם הבידור, יהודה נהרי חוזר לסגור חשבון מול אחד האייטמים שפורסמו באותה תקופה, דווקא לא בנושא ההטרדה של אסי עזר
מערכת ice |  2
גיא פינס, יהודה נהרי (צילום מסך קשת 12, פייסבוק/ יהודה נהרי)
סערת יהודה נהרי חוזרת והפעם עם תביעת דיבה מסתמנת שיגיש נגד העיתונאי ומגיש חדשות הבידור בקשת 12- גיא פינס. נזכיר כי לפני חודש בריון לאתר וואלה!, טען נהרי כי לפני עשור הגיע לביתו של המגיש ויוצר "להיות איתה" אסי עזר לצורך ליהוק לסדרה. במהלך המפגש, כך לפי טענתו של נהרי הוא נפגע מינית מעזר.
העניין עורר סערה בעולם הבידור, וגרר תגובות בעד ונגד שני הצדדים, אלא שבאותה עת התרחש עוד עניין שנראה שהוא זה שהולך לסבך את פינס בתביעת הדיבה. לפי דיווח של TMI, נהרי מתכונן להגיש מכתב לפני תביעת דיבה ולשון הרע נגד מערכת גיא פינס, בשל דיווח שפורסם באותה תקופה בעניין ליהוק של נהרי לסדרה חדשה.
הטענות שהופנו כלפי פינס הן שהליהוק של נהרי לא חדש וכי במערכת גיא פינס רכבו על סערת הפגיעה המינית מול אסי עזר כדי לשוות לליהוק תזמון כזה שנשען על הסערה שעדיין לא שקטה.
דוד ורטהיים עורך וואלה ברנז'ה תקף אז את פינס וכתב בטוויטר, "רק עכשיו התפניתי לאחד האייטמים הרקובים של החודש. של פינס, כמובן. בין אייטם על רוסלנה לחדש של נועה קירל הוא פרסם ליהוק מלפני הפרשה. זה לא הפריע לו להעביר מסר כאילו נהרי הרוויח ממנה ולהחביא את האמת באותיות הקטנות. בכלל לא משנה למי מאמינים, לא עושים דבר כזה. איזה עוני רוחני ונבזות".
 
פינס עצמו הגיבה לו על הציוץ אז והגן על הפרסום, "רקוב? אתה היית רץ לפרסם את האייטם הזה לו התגלגל לידיך. רק שאנחנו יותר אובייקטיביים ממך בפרשה הזו, שאתה מושקע בה לרגל חשיפת וואלה. בשום אופן לא נרמז אצלנו שיש קשר בין הליהוק לבין תלונתו (שסוקרה אצלנו באופן ראוי) ולו התפרסם במקום אחר היית מכריז שאנחנו מחרימים את נהרי. מילים ריקות".
מול דבריו של פינס טען ורטהיים כי, "לא הייתי רץ לפרסם קודם כל כי אני לא מתעסק בליהוקים. משאיר את זה למדורי תרבות ורכילות. דבר שני, אין טענה לגבי הפרסום אלא לגבי הפריימינג והטיימינג. וההתממות הזו היא זלזול באינטלגנציה, להציג את זה כ״ליהוק חדש״ בעוד שהוא לא, זה במקרה הטוב נבזות. ואני לא מושקע בכלום, לא חשיפה שלי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיא פינס באמת רמז שהליהוק נעשה בעקבות הפרשה ורק לאחר שא
    מיקה 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים התלוננו בפייסבוק הוא ערך את הפוסט המדובר.
    סגור
  • 1.
    אויש נו ד כברי לרכב על זה (ל"ת)
    ורד 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור