משפט

אפי נוה: "אלחם ביריב לוין אם ינסה להוציא את עוה"ד מהוועדה"

עו"ד אפי נוה המתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין: "כולם מסכימים שמערכת המשפט ואכיפת החוק זקוקות לשינויים, אבל לא בדרך הנוכחית. אני מתנגד לחלקים נרחבים בתוכנית של שר המשפטים לוין"
מערכת ice |  1
אפי נוה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
עו"ד אפי נוה, המתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין אותה כבר ניהל בעבר, פרסם הבוקר (שני) סרטון חדש בו הוא מתייחס בין היתר לרפורמה המשפטית של שר המשפטים לוין.
בסרטון אומר נוה כי ''תפקידה של לשכת עורכי הדין כאיגוד מקצועי הוא להחזיר את הכוח ללשכה כדי לדאוג לצרכים של עורכי הדין. כולם מסכימים שמערכת המשפט ואכיפת החוק זקוקות לשינויים, אבל לא בדרך הנוכחית. אני מתנגד לחלקים נרחבים בתוכנית של שר המשפטים לוין. ובוודאי שאלחם אם ינסה להוציא את עורכי הדין מהוועדה למינוי שופטים".
 
עוד הוסיף נוה: "אני מתנגד גם לכל ניסיון להכניס את לשכת עורכי הדין למגרש הפוליטי. מי שרוצה לעסוק בפוליטיקה - שילך לכנסת. 'המפתח להוביל שינויים לטובת ציבור עורכי הדין הוא ביכולת שלנו לדבר עם כולם. כראש הלשכה שמרתי על יחסים מצוינים עם כולם: עם השרה הממונה, עם נשיאת העליון ועם כל סיעות הכנסת. והבאתי את מעמד הלשכה ומעמד עורכי הדין להישגים חסרי תקדים. מי שדרכו חסומה ולא מסוגל לדבר עם המחוקקים, לא יכול לקדם את מטרות הלשכה ולא יכול להביא שום תועלת לציבור עורכי הדין.
 
כן ביקר נוה את היו"רים האחרונים עורכי הדין אבי חימי ועמית בכר שהפגינו נגד המהפכה המשפטית: "ללשכה בראשותי תהיה עמדה ברורה בנוגע לרפורמות שנדרשות אבל היא תציג אותם רק בפורומים המתאימים בכנסת ובוועדות. כאשר ראשי לשכת עורכי הדין מובילים מחאות בעלות גוון פוליטי כל הלשכה נצבעת בגוונים פוליטיים".
אמש דחה בית המשפט המחוזי את הערעור של עו"ד אפי נוה ולהשאיר את ההרשעה שלו בקבלת דבר במרמה ויציאה וכניסה לישראל שלא על פי חוק. העונש שהוטל עליו,  חודשיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים וקנס בסכום של אלפיים שקלים, לא בוטל. בית המשפט דחה גם את ערעור הפרקליטות - שדרשה החמרה בעונש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עו"ד בוועדה למינוי שופטים הם מאפייה משפטית!!!
    דורית 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שבזמנו היתה מישהי מחיפה בוועדה למינוי שופטים וכל השופטים היו "בכיס" של המשרד שלה. מאפייה מושחטים!!
    סגור