בארץ

רעננה נפרדת מליאור פרחי: "אבידה גדולה לתרבות הישראלית"

עיריית רעננה הודיעה בעקבות פטירתו של הזמר ליאור פרחי: "קהילת רעננה מרכינה ראשה בצער על מותו של בן העיר, הזמר האהוב והמוערך ליאור פרחי. פרחי, מטובי היוצרים והזמרים, היה אחראי על להיטים גדולים בזמר העברי, שילוו אותנו עוד שנים ארוכות"
מערכת ice | 
ליאור פרחי (צילום מסך אינסטגרם)
בשורה קשה נחתה היום [שני] לא רק על עולם התרבות בישראל, כאשר הזמר ליאור פרחי, מבכירי המוזיקה הים תיכונית בארץ, נפטר היום בגיל 53 לאחר שלקה בדום לב, גם על עיר מגוריו רעננה.
עיריית רעננה הודיעה בעקבות פטירתו של הזמר ליאור פרחי: "קהילת רעננה מרכינה ראשה בצער על מותו של בן העיר, הזמר האהוב והמוערך ליאור פרחי. פרחי, מטובי היוצרים והזמרים, היה אחראי על להיטים גדולים בזמר העברי, שילוו אותנו עוד שנים ארוכות".
 
עוד נמסר: "מותו הינו אבידה גדולה לתרבות הישראלית. הלווייתו של ליאור פרחי ז"ל תתקיים היום בשעה 21:30 בבית העלמין בכפר נחמן. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בכאבה. יהי זכרו ברוך".
כזכור גם, קובי שמעוני סאבלימינל כותב לליאור פרחי ז"ל: "ליאור אחי היקר, היה לי הכבוד, הענוג וזכות גדולה לעבוד איתך, היית בן אדם מדהים, זמר ענק ונעים הליכות. כואב לי הלב שאתה כבר לא איתנו, המוזיקה שלך תמשיך להתנגן ולשמח לעד, אני יודע שאתה תעשה להם שמח בגן עדן, אתגעגע אלייך מאוד, אוהב אותך אחי, קובי שמעוני ( סאבלימינל). יהי זכרך ברוך  ת.נ.צ.ב.ה".

פרחי, שאחראי בין היתר ללהיטים "חשמל באוויר" ו"תיזהר ממנה", החל את הקריירה המוזיקלית שלו בגיל 24. אף על פי שאינו ניגן ואינו קרא תווים, הוא נחשב למלחין מוכשר. הוא הוציא לאורך השנים 11 אלבומים, והיה חתום על להיטים של זמרים מצליחים ומובילים בענף, כמו שרית חדד, זהבה בן, יוסי אזולאי ואייל גולן. 
פרחי אמנם היה מזוהה עם המוזיקה הים תיכונית, אך הוא ביצע במהלך השנים דואטים עם אמנים שאינם במעגל זה, כמו יפה ירקוני, משה דץ, סאבלימינל ושלומי גרוניך. בראיון למוסף "7 לילות" שיתף פרחי כי השנים האחרונות היו קשות מאוד עבורו. הקושי, לדבריו, החל עם פטירתו של אביו, והמשיך בהסגר הקורונה, כשבאותם ימים איבד את החשק ואת המוטיבציה ליצור מוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה