בארץ

גדעון סער: "מתיחת כיבוש הרצועה מזיקה לאינטרס הלאומי"

יו״ר הימין הממלכתי גדעון סער, מתייחס להמשך הלחימה והאסטרטגיה של ישראל במצב המורכב והמאתגר: "זמן רב התרעתי כי מתיחת כיבוש הרצועה מזיקה לאינטרס הלאומי. לנגד עינינו חל היפוך אסטרטגי"
דוד זולדן | 
גדעון סער (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו״ר הימין הממלכתי, גדעון סער, בישיבת הסיעה מתייחס לאסטרטגיה מול החמאס: "זמן רב התרעתי כי מתיחת כיבוש הרצועה מזיקה לאינטרס הלאומי. לנגד עינינו חל היפוך אסטרטגי. ישראל מדברת על רפיח אבל לא נכנסת לשם, ובמו״מ על החטופים, שלא מתנהל ממקום של עוצמה, חמאס תובע לשוב לצפון הרצועה".
האם הסיעה המוגדרת "הימין הממלכתי" מתנגדת להמשך המלחמה בעזה? במבחן זהות אחר נוסח סאגת סגירת אל ג'זירה סער מיישר קו עם המחנה הלאומי וסיעת הימין הממלכתי בראשות גדעון סער תתמוך באישור החוק לסגירת אל ג׳זירה בקריאה שנייה ושלישית לאחר שהתקבלו הדרישות שלה לנוסח החוק.
 
יו״ר סיעת הימין הממלכתי, ח״כ זאב אלקין הגיב בסיפוק: ״מברכים על השלמת החקיקה לסגירת אל ג׳זירה, אסור לאפשר לגוף המפיץ תעמולה אנטי ישראלית בוטה לשדר מתוך ישראל. אני שמח שהקואליציה קיבלה את הדרישות שלנו לשינוי נוסח החוק. נתמוך בנוסח הנוכחי כאשר יגיע למליאה. חבל שראש הממשלה עיכב בתחילת המלחמה את סגירת הערוץ, ואנחנו מקווים שלאחר אישור החוק החדש התהליך של הסגירה יעשה לאלתר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה