בארץ

מירי רגב חוטפת סירוב: מינוי המועמד של השרה נפסל - זו הסיבה

הוועדה למינוי בכירים ברשות החברות הממשלתיות פסלה את המועמד של השרה מירי רגב.  הוועדה פסלה את המועמד עופר מלכה לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה בטענה כי הוא לא עמד בתנאי הסף

מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן שאול, freepik)
נראה כי הוועדה למינוי בכירים ברשות החברות הממשלתיות פגעה בתוכניות של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב. עופר מלכה, אשר הוגדר כמינוי המומלץ של השרה לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה, נפסל על ידי הוועדה. 
על פי הפרסום של אתר "כלכליסט", הוועדה למינוי בכירים ברשות החברות הממשלתיות  טוענת כי פסילת המינוי של השרה מירי רגב נובעת מכך שמלכה לא עמד בתנאי הסף הנדרשים לתפקיד. שולמית דותן, העומדת בראש הוועדה, דחתה את בקשתה של רגב למנות את מלכה לתפקיד הבכיר. 
למועמד של רגב ניסיון רב במספר תפקידים בכירים. בעברו כיהן מלכה כאיש מוסד ואף שימש כמנכ"ל משרד התחבורה בקדנציה הקודמת של רגב. כזכור, בחודש פברואר האחרון הכריזה השרה מירי רגב כי המליצה על עופר מלכה לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה.
בפנייה ליו"ר מועצת הרשות, הסבירה רגב כי מלכה הוא המועמד הראוי לתפקיד הבכיר: "אני בטוחה שכישוריו ויכולותיו המקצועיות, כפי שבאו בהליך האיתור ובציון המשוקלל שהיה הגבוה ביותר, יתרמו רשות להצלחת רשות שדות התעופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה