בארץ

אופירה אסייג מצטרפת לטרנד הפוטושופ: כך נראית הכוכבת אחרי ליטוש

אחרי שמארק צוקרברג שבר את הרשת עם תמונה שלו שעברה עריכה אסתטית קלה, גם תמונה של שרה נתניהו עלתה אמש, בה נראית אשת ראש הממשלה, לא כמו במציאות. מי שעשתה את זה יותר טוב משניהם, זוהי אופירה אסייג, שהעלתה תמונת פוטושופ של עצמה והיא לא מתנצלת על כך

מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
"זה כבר לא ריטוש, זה ג'ק המרטש" נכתב אמש (רביעי), בטוויטר על תמונה של שרה נתניהו עומדת לצד בנימין נתניהו במטרה למכור לנו את אשליית היופי, ההצלחה והזוהר של המשפחה המוכרת. מה שהרס לרעיית ראש הממשלה וגרם לה למחוק את התמונה, היא חשיפת התמונה המקורית של השניים, בו נראית שרה לפני הליטוש האסתטי.
היום, הצטרפה לטרנד הפוטושופ הגדול, אופירה אסייג. אסייג העלתה תמונה בעמוד האינסטגרם שלה, תמונה שהפילה לסתות, 1.5 אלף לסתות ליתר דיוק.
 
מנחת הטלוויזיה, לוקחת את המשפט: "אם אין אני לי מי לי", כמה צעדים קדימה, הכוכבת מוכרת בתור מישהי שאוהבת להצטלם ומעלה לעמוד שלה תמונות וסרטונים של עצמה על בסיס יום יומי.
 

היום העלתה העיתונאית תמונה שלה בבגד גוף וורוד משגע, כשברקע נשמע השיר החדש של ביונסה: "Texas Hold Em". אסייג קיבלה על התמונה 35 אלף לייקים והמספר רק ממשיך לעלות. כמו כן, ניכר לעין שהתמונה עברה ריטוש, הבטן של המנחה נראית קטנה בצורה מוגזמת והפנים נראות יותר מידי "נקיות", מה שלקח בהליכה את עבודת הפוטושופ של שרה נתניהו וגם את התמונה האייקונית של צוקרברג עם זקן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשת הזבל והזוהמה אישה מופקרת! (ל"ת)
    .... 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גוף של גבר
    כובשי החרמון 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנים של מיתאגרף
    סגור
  • 1.
    איכס
    יוסי 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכססססססססס
    סגור