בארץ

חבר הכנסת באמירה קשה: "לא בטוח שאפשר להחזיר את כל החטופים"

132 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס מזה 222 ימים. למרות זאת, חבר הכנסת צבי סוכות טוען כי לדעתו לא בטוח שאפשר להחזיר את כל החטופים הביתה: "אנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפגוע בביטחון המדינה"
מערכת ice |  1
צבי סוכות (צילום יונתן זינדל פלאש90)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (רביעי) יומה ה-222, רגע לפני יום העצמאות הקשה שעברנו. 222 ימים בהם 132 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס, ומשפחותיהם נלחמות בשיניים כדי שהמדינה שהפקירה אותם תחזיר אותם בכל דרך הביתה, כאן ועכשיו.
את מי שהדברים הללו לא כל כך מרשימים הוא חבר הכנסת צבי סוכות, מהציונות הדתית, שהתראיין הבוקר לתוכניתם של אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, שם סיפר על הניסיונות של הממשלה להשיב אותם הביתה בעסקה או בכל דרך אחרת, ויצא באמירה קשה במיוחד שמשפחות החטופים בטוח לא יאהבו לשמוע, כשטען כי "לא בטוח שאשפר להחזיר את כל החטופים הביתה".
בראיון סיפר חבר הכנסת צבי סוכות: "הלוואי והיה אפשר להחזיר את כל החטופים, אני לא בטוח שזה אפשרי. אנו צריכים לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה, אבל לא משהו שיפגע בצורה אנושה בביטחון המדינה. אנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפגוע בביטחון המדינה".
עוד הוסיף ואמר צבי סוכות כי "אנו חושבים שהדרך להחזירם היא כשחמאס יבין שאין לו ברירה להחזיר אותם. כרגע אנו חושבים שחמאס חושב שהעולם יצליח לבלום אותנו ושהוא יישאר ריבון של עזה. אנו חושבים שבמצב דברים כזה, אין לו שום סיבה לבוא לקראת מדינת ישראל".
על המצבע ברפיח אמר סוכות: "היינו צריכים להיכנס לרפיח מזמן ועכשיו להרחיב את הפעולה ברפיח עוד ועוד, אז שיבינו שהם עומדים מול ישראל שלא ציפו לה. סינוואר חשב שהעולם יבלום אותנו כבר מזמן, בינתיים הוא התבדה. אין לי דרך לדעת מה חמאס חושב. גם ביו"ש 82 אחוזים תומכים בחמאס. הקמנו מדינה בתוך מיליונים שרוצים להשמיד אותנו, והדבר הזה מורכב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבר הכנסת באמירה קשה: "לא בטוח שאפשר להחזיר את כל החטופ
    ריקי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זכותך לוותר אין לאף אחד זכות להפסיק ולנסות להציל את החטופים גם מול סכוי שואף לכלום מוטס שתחשה ותשתוק נוכל פוליטי
    סגור