בארץ

על מי תמליצו? כך תוכלו לבחור את משיאי המשואות בטקס בהר הרצל

אף שטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות יתרחש רק עוד פחות מחצי שנה, מרכז ההסברה מזמין את הציבור הישראלי, כבר היום, להמליץ על המועמדים הבאים להשאת המשואות בהר הרצל - כך תוכלו להשפיע 
מערכת ice |  1
יום העצמאות (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אף שיום העצמאות מרגיש די רחוק מאתנו, מרכז ההסברה במשרד התרבות והספורט משיק קמפיין חדש ומזמין את הציבור להמליץ על משיאי המשואות הבאים בטקס הדלקת המשואות על הר הרצל
המרכז ישיק קמפיין רוחבי ברדיו וברשתות החברתיות, במסגרתו הוא יקרא לציבור להמליץ על המועמדים והמועמדות להשאת המשואה בטקס, שהשנה יתקיים בסימן "75 שנות חלוציות" בתאריך ה-25 לאפריל 2023. כך מרכז ההסברה סבור כי הציבור יוכל לקחת חלק בבחירת האנשים הראויים, שישקפו את הלך הרוח הישראלית. 
את ההמלצות על ניתן להגיש בשפות העברית, ערבית ואנגלית באתר מרכז ההסברה, עד לתאריך 18 בדצמבר 2022. עם זאת, בעת זו לא נדמה שהאתר כבר הפך לזמין עבור הגשת המלצות. 
 
מושיק אביב מנהל מרכז ההסברה וראש המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים הסביר: "סיפורה של ישראל ושל הישראלים הוא סיפור של חלוציות. הראשונים לעשות מעשה שמשנה את החיים בארץ. חלוצים רבים מימי התנ"ך ועד ימינו פעלו ופועלים רבות למען חברה טובה יותר, מציאות טובה יותר, חיים טובים יותר ולמען מדינה טובה יותר. מסע ההסברה(הקמפיין) עולה היום בדיוק 75 שנה מאז ההכרזה ההיסטורית והמרגשת באו"ם על הקמת מדינת ישראל. אנחנו מזמינים את הציבור הרחב להמליץ על משיאות ומשיאי משואות לשנת ה75 למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עידן עמדי
    תמר 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי
    סגור