בארץ

בנימין נתניהו תוקף: "די לביריונות, מי אתם שתטיפו מוסר?"

נאום נתניהו שהיו ממנו ציפיות גדולות היה נאום לעומתי בו תקף את היועצת המשפטית לממשלה ואת האופזיציה. נתניהו: די לביריונות וקורא להיכנס להידברות עם הקואליציה אחרי הקריאה הראשונה
ניצן כהן ודוד זולדן |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, גילי יערי, יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (שני) בנאום לעומתי לאופוזיציה להיכנס להידברות עם הממשלה על המהפכה המשפטית. נתניהו השתלח ביועצת המשפטית לממשלה ובאופוזיציה אך לא הציג פתרון למשבר הגדול ביותר בציביוריות הישראלית מאז קום המדינה.  
בפתח ישיבת סיעת הליכוד שהייתה סגורה לתקשורת מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה חשובה: "שאלה אותי כתבת מה יש לי לומר למפגינים. ואמרתי לה מילה אחת: 'דמוקרטיה'". אמר נתניהו שהתייחס בין השאר גם לתקרית המבישה עם ח"כ טלי גוטליב ולחסימות המפגינים את חבר הכנסת שמחה רוטמן ואחרים בפתח ביתם: "בדמוקרטיה העם מצביע בבחירות והנציגים מצביעים בכנסת, והם לא מבינים מזה דמוקרטיה וקוראים למלחמת אחים ודם ברחובות, חשבנו שראינו הכול והיום בבוקר ניסו למנוע מחכי"ם את הזכות להצביע. אלה הבריונים שמטיפים לנו מוסר?".
 
נתניהו ציין כי: "אתמול הגיע עיוות נוסף לדמוקרטיה. כשיש ציבור גדול שרוצה להידבר, יש מי שלא נותן לדבר. יש יותר חברי אופוזיציה משאתם חושבים שרוצים להידבר, אבל הם חוששים מהבריונות. מקווה שמחר תיפתח הדרך להידברות. דבר אחד לא ישתנה: נציגי העם יממשו את זכות ההצבעה שלהם בכנסת".
מפגינים נגד הרפורמה עוכבו ע"י משמר הכנסת לאחר שמחו נגד נתניהו בסמוך לישיבת הליכוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טינופת של ממשלה והעומד בראשה. גנבים בני גנבים (ל"ת)
    יוסי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור