השוק

בשורה נפלאה לחובבי הטיפוס: סניף ראשון מסוגו מושק בישראל

רשת קירות הטיפוס הגדולה בארץ Performance Rock משיקה סניף חדש במתחם שרונה בתל אביב, בעלות של כ-2.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
קיר טיפוס (צילום אניה סנדלר)
רשת קירות הטיפוס הגדולה בארץ Performance Rock משיקה סניף חדש במתחם שרונה בתל אביב. הסניף החדש יושתת על טהרת שיטת ה-DOJO החדשנית המציעה טיפוס חופשי עד לגובה של 4.5 מטר לצד שימוש במגוון שרירים, חיזוק הגמישות ופיתוח חשיבה יצירתית.
מטרת ה-DOJO הינה הנגשת הספורט האתגרי ועולם הטיפוס לקהל הרחב. הסניף החדש ישתרע על שטל של 350 מ״ר בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל. הרשת מתכננת התרחבות מאסיבית ועד סוף שנת 2030 ייפתחו עוד כ-10 סניפים. זוכה אליפות העולם בענף טיפוס הבולדרינג, אלכס חזנוב, ישמש כפרזנטור של שיטת ה-DOJO החדשנית המופעלת בסניף החדש לצד היותו שותף עסקי.
 
הסניף החדש של רשת  Performance Rock שנפתח במתחם שרונה בתל אביב  בימים אלה משתרע של שטח של 350 מ״ר בהשקעה כספית של 2.5 מילון ש״ח. סניף הDOJO בשרונה ת״א מציע שימוש במגוון מתקני אימון חדשניים ומתקדמים אשר מאפשרים יישום של שיטות אימון שמתאימות לכולם, החל מאנשים שלא מבצעים פעילות גופנית כלל ועד למטפסים מקצועיים שחפצים להשתפר באופן ממוקד ונכון. 
בנוסף, הסניף החדש יציע אימוני קבוצתיים, אותם ידריכו, המדריכים המנוסים והמקצועיים בארץ, כמו למשל, זוכה אליפות העולם בענף הבולדרינג, אלכס חזנוב, דבר המייצר חוויה מקצועית לצד אווירה קבוצתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה