בארץ

"אליפות החדשנות" בירושלים: אלו הקבוצות הצעירות שהרשימו

עמותת יוניסטרים קיימה לאחרונה את "אליפות החדשנות" בבנייני האומה בירושלים - תחרות גמר של חניכי וחניכות העמותה שלוקחים חלק בפעילות החד-שנתית שלה, בשיתוף משרד החינוך, רשות החדשנות והתוכנית הבין-לאומית NFTE.
מערכת ice | 
תחרות אליפות החדשנות ביוניסטרים (צילום יוניסטרים)
עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה, קיימה לאחרונה את "אליפות החדשנות" בבנייני האומה בירושלים - תחרות גמר של חניכי וחניכות העמותה שלוקחים חלק בפעילות החד-שנתית שלה, בשיתוף משרד החינוך, רשות החדשנות והתוכנית הבין-לאומית NFTE.
באירוע לקחו חלק מאות בני נוער מכל הארץ וממגוון רחב של מגזרים ותרבויות, כולל בני נוער ממזרח ירושלים. בתחרות הציגו כ-90 קבוצות נוער את המיזמים העסקיים שלהם. את המיזמים דירגו אנשי עסקים בתחום ההיי־טק והציבור. בין השופטים היו דרור בין מנכ"ל רשות החדשנות, יהודה מורגנשטרן מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אבי ורטהים יו"ר דירקטוריון אלוני חץ, דרור שקד מחברת WIX, אורי ליכטר מנכ"ל בחברת איטנגו ונוספים.
במקומות הראשונים זכו קבוצת אריאל שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת לילדים מתחת לגיל 14 להתנדב ולקבל פרס בשיתוף עמותות, תורמי והורים; קבוצת אלעולה ממזרח ירושלים; קבוצת טייבה תיכון עתיד אלנאג'אח למדעים שפיתחו קיט זחל שמורכב על גלגליו של כיסא גלגלים כפתרון לעלייה על מדרגות ונוספים.
 
יפעת בכור, מנכ"לית יוניסטרים, בירכה את בני ובנות הנוער ואמרה: "אנו גאים מאד בבני הנוער שלנו שעמלו והשקיעו במהלך כל השנה והשיגו כולם תוצרים מרשימים מאוד. התחרות המחישה עד כמה יוניסטרים היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית, הוצגו מיזמים של בני נוער מכל קשת החברה, והאחדות שאנו רואים כאן היא מרגשת ומעניקה תקווה במיוחד בתקופה זו. אנו נמשיך לפעול בכל רחבי הארץ על מנת להעניק לצעירים את הכלים וכישורי החיים אשר יסייעו להם להתקדם בעולם התעסוקה המשתנה, ויובילו להמשך צמיחתה ושגשוגה של מדינת ישראל. עבורם השמיים הם הגבול".
דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות, הוסיף: "המסירות והחשיבה מחוץ לקופסה שהפגינו צעירים אלו מזכירה לנו שלחדשנות אין מגבלת גיל. על ידי העצמת הנוער וטיפוח כישרונותיהם, אנו יוצרים מורשת של יזמות וחדשנות וסוללים את הדרך לפריצות דרך שיעצבו את עולמנו בעתיד. ברכות לכל המשתתפים על ההישגים המדהימים והתחרותיות. אנו גאים להיות חלק מהמסע הטרנספורמטיבי הזה, וממתינים בקוצר רוח לחידושים פורצי הדרך שהמוחות הצעירים הללו יביאו לחזית תעשיית ההייטק הישראלי".
אייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, סיים ואמר: "מזה מספר שנים הרשות לפיתוח ירושלים יחד עם המשרד לירושלים ומסורת ישראל גאים להיות שותפים של עמותת יוניסטרים, במאמץ לעודד יזמות אצל בני ובנות נוער מכל המגזרים והאוכלוסיות. אנו בטוחים שהמיומנויות והכלים שמשיגים צעירי ירושלים באמצעות התוכנית תהפוך אותם ליזמים מצליחים בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה