בארץ

תיעוד דרמטי: כך השתלט היס"מ על הבית של רחל מאופקים. צפו

בנשקים שלופים לעיני המצלמות: צפו בחילוץ הדרמטי של של רחל ודוד אדרי מאופקים על ידי לוחמי היס"מ
מערכת ice | 
רחל אדרי מאופקים (צילום מסך כאן 11)
אירועי השבת השחורה ב-7 באוקטובר הביאו עמם סיפורי גבורה ואומץ מעוררי השראה, ואחת מנקודות האור בים החושך שייזכרו מאותו יום היתה תושבת אופקים רחל אדרי, אשר היא ובעלה דוד הוחזקו כבני ערובה בביתם בידי חמישה מחבלים.
אדרי הצליחה להינצל מידי מחבלי חמאס על ידי הכנסת האורחים הנדיבה כשיטה למצוא חן בעיניהם, דבר שהוביל לשחרורה ולשחרור בעלה. רחל הצליחה לגלם את תפקיד המארחת האידיאלית ובין היתר הציעה להם קפה ועוגיות, ארוחה מלאה, מקום לנוח ואף טיפלה באחד המחבלים שנפצעו כשבמקביל כוחות המשטרה משתלטים על הבית, מחסלים את המחבלים ומצילים אותה ואת בעלה.
 
בסרטון המצורף תוכלו לצפות בתיעוד הדרמטי של ההשתלטות של לוחמי היס"מ על הבית של רחל ודוד.

סיפור גבורתה של אדרי הצליח למשוך את תשומת ליבם של רבים, ביניהם את של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אשר איתו נפגשה בעת ביקורו לפני כשבועיים בארץ לאור המצב הביטחוני. אדרי סיפרה בסוף המפגש: "הוא לחץ לכולם את היד, הגיע אליי, נישק לי את הראש ולחץ לי את היד. אני ממש התרגשתי. הוא אמר שיעזור לנו לחסל את החמאס. אמרתי לו שאין כמו השוטרים שלנו, הם הצילו אותי".
סיפורה של רחל אדרי מאופקים יגולל בסרט חדש שיעלה לטלוויזיה. על הסרט אחראיות חברות ההפקות "נו דרמה" ו"שמונה הפקות" שהחלו כבר בצילומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה