טלוויזיה

המוסד בהודעה חריגה נגד ראש המוסד לשעבר: "אינו מוסמך לעשות"

בריאיון לחדשות 12 סיפר ראש המוסד לשעבר יוסי כהן כי הוא "מתואם באופן מלא עם ראש המוסד וממשיכים מנסים לאתר הזדמנויות מבצעיות - מודיעיניות לשחרור חטופים". זמן קצר לאחר מכן המוסד פרסם הודעת הבהרה חריגה: "יש רק ציר רשמי אחד שמנהל את שחרור החטופים"
מערכת ice |  3
יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר (צילום פלאש 90)

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, התראיין אתמול בערב בחדשות 12 וסיפר כי לצד המוסד הוא נוטל חלק בניהול שחרור החטופים השוהים בעזה בימים אלו. בריאיון אמר כהן: "אני יודע ומכיר את כל המערכת שעוסקת בכל המשימה הקדושה הזאת של השבת החטופים, פגשתי את ראש המוסד השבוע ולא בפעם הראשונה. כמובן אנחנו מדברים, מתואם אני מתואם, אנחנו בסדר גמור בעניין הזה".

כאמור, ראש המוסד לשעבר יוסי כהן מנהל בשבועות האחרונים קשר עם מנהיגים במדינות המפרץ ומדינות נוספות בסוגיית החטופים והנעדרים וסוגיות נוספות, הנוגעות ליום שאחרי המלחמה ברצועת עזה. בנוסף, הוא נפגש בקביעות עם משפחות החטופים והנעדרים ומתראיין על פעילותו בכלי התקשורת, שם הוא אומר כי הוא פועל ברשות וסמכות ראש הממשלה וכי יש לו תפקיד מוגדר.
 


מיד לאחר הריאיון בערוץ 12, נמסר מטעם המוסד כי "יש רק ציר רשמי אחד שמנהל את שחרור החטופים. כל גורם אחר הטוען שיש לו קשר לכך אינו מוסמך לעשות זאת". לפי גורמים במשרד ראש הממשלה, ההודעה פורסמה בשל פעילות של 'דמויות שונות בארץ ובעולם שמנסות להתערב בתיווך ופוגעות בפעילות' ".
הודעה נוספת מלשכת ראש הממשלה לא איחרה להגיע ומטעמה נמסר כי כהן לא ממלא שום תפקיד רשמי בתחום המשא ומתן על החטופים והנעדרים אולם לצד זאת לא צוין האם כהן מונה לשליח מיוחד בנושאים אחרים ואם הוא משמש שליח מטעמו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עומלס
    עזריאל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עלב יוחול להחליך ביום מין הימים את ביבי אדם שעשה ליבתחון ישראל המון אבל אלה שבשולי השמול לא טוב להם יתילו עליו רפש כמו כל הזבבלטים ופרשני תחת של ערוצי אלגזירה 11 12 13 אלה אנשים שינישארו מעדטו של כורך אלה לא נפלו נישארו בשלים והיום אנחנו סובלים מהם הפחו לכוטבי מלים ממלים את הכסים על חשבון האנשים הטובים דנלחמים לעציל את עם ישראל אבל הם בשלהם זבל ניאר,זבל וישאר זבל
    סגור
  • 2.
    ההודעה של המוסד בפקודת נתניהו
    אפרים 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מרוויח נתניהו מזה?
    סגור
  • 1.
    בקיצור חרטטן שמדבר אל הבייס של ביבי
    סיגל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדרך לראשות הליכוד
    סגור