תקשורת ומדיה

ינון מגל בפדיחה גדולה: "זה מ-2014", "הכי מפגר שלך"

לאחר שמגל שיתף סיפור משונה: "אם החזן לא היה יורה בו הפיצוץ היה מוחק את כל, הבניין תראו כמה חשוב לירות במי שמדבר באמצע התפילה", העוקבים שמו לב לטעות המביכה: "אתה סטנדאפיסט מבוזבז"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
פדיחה גדולה לינון מגל, מגיש הפטריוטים בחשבון הטוויטר שלו. כוכב ערוץ 14 העלה סיפור שמגיע לכאורה מעזה בזמן מלחמת 'חרבות ברזל', אלא שאחד העוקבים שלו חשף כי מדובר בפוסט מ-2014 שבכלל לא קשור למלחמה.
מגל שיתף: "סיפור אמיתי!!! חייל דתי מסיירת מטכ"ל שחזר עכשיו מעזה מספר שבאחד הפשיטות שהם עשו לאחרונה בסג'ייעה הם התמקמו באחד הבתים וערכו תפילת מנחה ותוך כדי התפילה הפתיע אותם בפתח הבית קשיש ערבי בן 70 שסיפר להם שהוא היה מסתערב ולפני 20 שנה הוא עבר תאונה והוא שכח בכלל מאיפה הוא בא ורק עכשיו שהוא שומע את תפילת המנחה הוא פתאום עף 20 שנה אחורה והזיכרון חזר אליו".
 
הסיפור נמשך: "החזן שהיה ממוצא ספרדי התעצבן שמדברים באמצע התפילה תפס את הנשק שלו וירה בקשיש למוות מה שהתגלה אחר כך היה פשוט נס....התברר שהקשיש היה ממולכד כולו בחומר נפץ והוא רצה להתקרב לחיילים ולהפעיל את המטען אם החזן לא היה יורה בו הפיצוץ היה מוחק את כל, הבניין תראו כמה חשוב לירות במי שמדבר באמצע התפילה".
 
העוקב שמצא את הטעות כתב: "ינון זה מ-2014... ישןןן ראה התאריך של הפוסט זה מצוק איתן", אחר הוסיף: "אמיתי כמו שהשמש זורחת במערב ושוקעת במזרח", היה מי שהוסיף: "חחחחחחחחחחח ינון אתה סטנדאפיסט מבוזבז בוייה", או: "הכי מפגר שלך"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה