תקשורת ומדיה

רועי שרון מסתבך? "התנהלות פוגענית, נקיטת צד פוליטי"

במפלגת נעם זעמו על חיצי הביקורת של איש התקשורת הסרוג ועל הבעת דעתו הפוליטית. עד מהרה גלשו הדברים לקובלנה וגולן יוכפז נדרש להתערב ולברר האם העיתונאי הפר כללי אתיקה כאשר הוקיע אותה בפומבי וחשף את דעתו האישית על המפלגה
דוד זולדן |  1
רועי שרון, גולן יוכפז, אבי מעוז (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה- כאן 11)
מפלגת נעם מתעוררת לתחיה בזכותו של איש התקשורת רועי שרון שהתפוצץ עליה בשידור. עד מהרה גלשו הדברים לקובלנה וגולן יוכפז נדרש להתערב ולברר האם העיתונאי הפר כללי אתיקה כאשר הוקיע אותה בפומבי וחשף את דעתו האישית על המפלגה. 
לשון המכתב: "לכבוד מר גולן יוכפז, מנכ''ל כאן 11 הנדון – נקיטת צד פוליטי ומזלזל הבוקר על ידי הכתב רועי שרון שלום וברכה היום, בתכנית הבוקר של קלמן וליברמן התראיין הכתב רועי שרון ולשאלת המראיינים למי הוא יצביע היום הוא ענה, ואני מצטט: " ...כנראה שלא למפלגת נעם... חוץ מזה אני מעדיף לשמור את זה, (כלומר לא לומר למי אצביע – א.ב.) שלא יגידו שאני עושה תעמולה בציבור... אחד אני יודע שאני לא מצביע (ל ו...)".
 

בהמשך נטען כי: "אמנם הכתב והמראיינים הקפידו לא להשמיע דעות פוליטיות בציבור אך משום מה לומר בשידור חי לא להצביע לנעם זה לא נקרא 'להשמיע דעה פוליטית' זאת דעה מוסרית כללית כנראה... ישנה תחושה כאילו אנשי כאן 11 זכאים להחליט מהי תנועה פוליטית ראויה ומי נמצאת מעבר לגדר ואין לה כל זכויות דמוקרטיות ואתיות. ברוך ה', עדיין מפלגת נעם לא הוכרזה כמפלגה לא חוקית ומשכך ברור שהתנהלות התחנה הבוקר היתה פוגענית ולא חוקית".
"כדי לתקן את המעוות, אבקש לפרסם עוד היום, בזמן שידור פופולרי כמו זה של תכנית הבוקר הנ''ל, התנצלות מפורשת של הכתב ושל התחנה ואמירה ברורה שמפלגת נעם בירושלים הינה מפלגה לגיטימית ושוות זכויות כמו כל שאר המפלגות המתמודדות בירושלים". על החתום: בברכה ובתקווה לכבוד ולהגינות אלקנה באב''ד, מנכ''ל מפלגת נעם העתק - עו"ד מרסיה צוגמן, היועצת המשפטית. 
האם גולן יוכפז יתערב? בנעם ממתינים לתגובה ועדיין זועמים על התנהלותו של שרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהם תמשיכו
    חיים 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל הכח להמשיך נעם אל תעצרו .תילחמו שתהיה פה מדינת ישראל ולא מדינת כל אזרחיה
    סגור